09 May 2013

Tunangan Orang

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Thursday, May 09, 2013
Syukur Alhamdullillah. . . 
Semoga ikatan pertunangan ini secara baik dan sopannya bersama-sama aku dan dia melangkah ke ikatan perkhawinan.
Pertemuan yang mengambil masa selama 3 bulan secara serius mengajar aku erti segala-galanya.
Terima kasih pada dia yang ikhlas menyayangi
Terima kasih pada dia yang sentiasa ada 
Terima kasih pada dia untuk segala-galanya :)






11 000 Caci Maki:

deyna_sophieparis said...

Tahniah ye ain dah jadi tunang orang..buat nasi minyak nanti jangan lupa jemput ye..

LIYA said...

tahniah mucux..

MissGigi Besi said...

TAHNIAH DARLING.. SESUNGGUHNYE AKU TERASE SEDIH SBB SEKEJAP LAGI KO AKAN JADI BINI ORG. ILANG LAGI SORG 'TEMAN BUJANG' KU :'(

Cik Bib said...

Tahniah Ain...

semoga dipermudahkan urusan ke jinjang pelamin. dan jangan lupa jaga batas-batas pergaulan dalam ikatan indah pertunangan ni. aku sayang ngko weh...

pelangi chenta said...

congratz sis =)
tengah darah manis

muCux said...

kak ina: tq. kawin insyaalah mesti jemput punya dtg bwk hadiah beso tau hehehe

muCux said...

kak liya : tq awak pun dtg bwk hadiah beso tau :)

muCux said...

si gigi besi: rilex r aku pun sedih nie mcm x caye je tp lepas aku kau plak kan kita doa sesama ok.

muCux said...

cik bib : tq dear :). insyaallah aku jaga lepas tunang nie limit sebulan sekali je jumpe kau tau hehehe
amboiii termeleleh plak air mata aku bila kau ckp kau syg aku drama tau.
aku syg kau jugak muahhhhh

muCux said...

pelangi cheta: terima kasih doakan kita ye :)

cinda said...

tahniah ainnn.....sory lambat wishh...bz hahahaha..ok perbincangan masih diteruskan hahaha

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review