11 December 2012

Mahu Si Perempuan itu!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, December 11, 2012

Membaca isimu aku kehilangan kata
Membaca isimu aku menjadi bingung
Membaca isimu aku mula mencari
Membaca isimu aku setia menunggu
Menunggu berani dirimu untuk mengejar
Menunggu berani dirimu untuk mendapat
Menunggu berani dirimu untuk mendakap
Mendakap sang bidadari pujaan hati
Mendakap sang hati yg luka
Mendakap sang perempuan yang kosong jiwanya
Mendakap sang perempuan yang kosong langkahnya.
Bukan lakonan dunia yg mahu si perempuan tonton
Bukan rupa paras yg mahu si perempuan cari
Bukan pangkat dan harta yg mahu si perempuan kejar
Si perempuan itu cuma berharap keihklasan dan kejujuran
Si perempuan itu cuma berharap agar si arjuna lebih berusaha
Si perempuan itu cuma berharap si arjuna tidak terhenti langkahnya walaupun terpaksa menunggu.
Dia perlukan masa.
Maaf.


3 000 Caci Maki:

Cik Bib said...

wah kemaen sgt tau...entri skrg penuh dgn keperempuan sgt tau....huhu.

Sue Echan said...

pengganti sasterawati negara...

muCux said...

berkawan dengan a samad said macamnie ler jadinya. nyampah tau aku!!!

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review