02 November 2012

M. NASIR - Suatu Masa

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Friday, November 02, 2012

Semalam ada org bagi aku lagu nie suruh aku dengar dan faham betul-betul liriknya tapi jangan sampai aku tersalah faham. Orang tu kata lagi lagu nie sesuai untuk dia yang mempunyai sifat pemalu dgn gadis, katanyeeeeee.





________________________________________________________________________________

Aku

**Tak tahu mcmana nak tangkap apa dalam lagu nie.
**Tak tahu apa maksud sebenar dia.
**Konfius.

6 000 Caci Maki:

Nur Danisha said...

suke gak lagu ni tang "angin lalu sampikanlah rasa rindu yg mbara kpdnya"
lagu ni cam kish ssorg yg mint kt ssorg tp xtau nk luahkn tp tkdir dan niat suci tu mnntukn dia ttp jd miliknya suatu ms nt..heheh

Sue Echan said...

siapakah....

Cik Bib said...

ehem...ehem...
Alhamdulillah. da jumpa calon eh ain?

muCux said...

kak baiti: ewahhhh jiwang tau tp xkan leh org yg bagi lagu tu kat aku mcm tu mcm x caye je hahaha klaka pun ada

muCux said...

su: sesorg lelaki yg aku baru kenal dekat tempat keje baru hahaha.

muCux said...

bib: aku pun x tau la calon ke apa
sebab aku confius giler nie xkan la plak tetibe dia nk sampaikan angin lalu bagai kat aku? watapps sudah hehehe

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review