20 September 2012

Suasana Baru

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Thursday, September 20, 2012
Suasana baru yang awesome n great but some part perlu berhati-hati dan jangan keterlaluan perangai kelak "class" diri kau akan jadi sama macam pempuan tepi jalan.

Perempuan tepi jalan, terpekik terlolong macam kau hidup seorg dalam dunia yang kejam ini.
Perempuan tepi jalan, fikirannya konon-kononnya terbuka
Perempuan tepi jalan, rasa dirinya sehebat lelaki
Perempuan tepi jalan, gediknya tidak serupa perempuan
Perempuan tepi jalan, gelaknya sampai terkeluar anak tekak

Mohon agar aku masih tergolong dalam perempuan yang "berclass"
Mohon agar aku tidak masuk ke dunia perempuan tepi jalan
Mohon agar mereka jugak terima aku seadanya sepertimana aku menerima mereka dgn ikhlas.

________________________________________________________________________________
Aku:
**Class bukan bermaksud high taste or high clas cuma mengambarkan personalty individu.
**Maaf jika nampak berlagak tapi itu adalah class yang aku hadkan dalam diri supaya diri masih punya harga.

-muCux-

3 000 Caci Maki:

Axie04 said...

ayat x leh blah tul la budak neh.... sila jaga class ye mucux (cover cun sama tau)

muCux said...

nampakkan poyo disitu hahahaha
rindu BAC. . .

Sue Echan said...

beb,dah boleh jd sasterawati la ko ni..tggal nk deklamasi je sajak ko tu.. haha...jgn tkejut ng suasana kampung.. mmg mcmtu n ko akan tbiasa nanti ;p

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review