11 July 2012

Makan-Makan Di Riung Sari- Bandung, Indonesia

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, July 11, 2012
Penat bershopping di sepanjang jalan Riau singgah lunch di Riung Sari restoran betul-betul terletak depan Secret Outlet kalau x silap aku ler maklumlah byk sangat Outlet sampai tak hengat yang mana satu.


 So takde alasanlah korang tak nampak restoran nie sebab 
signboard nya sebesar-besar alam uolsss

 Melangkah masuk jam 5 ptg untuk Lunch
gigih bershopping sampai Lunch pun bersepah


Penyambut Tetamu
"Silakan Ibu-ibu bapak-bapak"


 
 Mari mengoder




 
 Ngok ngek ngok ngek mengoder


 Muka Lapar tunggu santapan

 Teh itu tak kene tekak aku :(


 Ayam Bakar
Alahai ayam dia mcm ayam katik


Sudah kenyang mari sambung bershopping
kali nie mesti lagi banyak sebab tenaga dah ada :)

_____________________________________________________________________

Aku
 ** kemain lapar makanya pict makanan tak banyak 
**Ayam kat sana x suntik so memang x puas makan comel2 je 

-muCux-

1 000 Caci Maki:

Sue Echan said...

seram je receiptionist nye weh.. haha..

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review