30 July 2012

2 orang puaka yang aku sayang

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Monday, July 30, 2012
Saat aku menaip entry nie ketahuilah yang aku tersangatlah rindu pada 2 org sahabat aku nie Cik Nelly dan Cik Naz. Makin jauh dah budak 2 orang nie aku syak dorang tgh sibuk mengira duit untuk bagi ke budak-budak yang datang rumah time raya nanti. Kekangan masa membuatkan we all tak boleh nak lepak together. Lagi pulak dorang berdua tu dah bertukar status so yang masih terkinja-kinja hanya aku. 

Aktiviti aku bukan lagi menjadi aktiviti dorang, Aktiviti bersama mereka kini bertukar lebih kepada aktiviti makcik-makcik, bersembang perihal rumahtangga dan gosip artis misalnya. Planning nak bercuti pun selalu sangkut benci tau!!! Ada pun aktiviti makan-makan yang sangt klise tp itu sudah cukup berkualiti bagi aku memandangkan nak jumpe dorang nie kemain payah mengalahkan datin rosmah mansur!!!
makanya terpaksalah aku pergi membawak diri terus melakukan aktiviti aku sampai aku bosan.
 
Woiii raya jangan lupa datang umah aku cuti seminggu kita sebat beraya sampai kembung!!!

-muCux-

___________________________________________________________________
AKU
**Sahabat adalah apabila boleh saling membalas maki hamun tanpa sentap
**Sahabat adalah seorang yang boleh menerima kepuakaan kita seadanya
**Sahabat adalah tempat utk pinjam duit bila sesak
**Sahabat adalah seorang yang sanggup bagi bahu dia basah dek airmata kita bila kita down
**Rindu jugak pada sahabat aku bernama Aban(Woi aban atok pun rindu kau)

6 000 Caci Maki:

wanie-ladybird said...

suke ngan makna sahabat tuh...
so touching :p

Sue Echan said...

aku ko tak sayang ke mucux.... T__T

muCux said...

kak wanie: makna shabat universal mengikut individu

puas dah cari tang mana yg touching tu tp x jumpe hahahaha

muCux said...

susu: kau pun aku sayang jugak. . nak kene buat entry sayang kau jugak ke? hehehe

Sue Echan said...

itu sayang berpada-pada namanya..xpe, ko simpan dlm hati dah cukup mucux.

muCux said...

susu: hahaha hati aku sentiasa penuh dgn sayang pada kau su xpernah ada ruang kosong pun :)

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review