12 June 2012

Welcome To Krabi, Thailand

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, June 12, 2012
Selamat Datang ke Krabi, Thailand :)
ermmmm errrr Ok fine!!! aku tak tau macamana nak mula intro so aku terus ke point ye. Aku rasa aku kene ambik kelas penulisan supaya lebih cenderung membuat ayat. 
2 minggu lepas sang aku pergi bercuti bersama sang rakan ke Krabi, Thailand. 4 Hari kat sana belum mampu buat aku rasa puas berehat. Kitaorang lepak kat Ascot Hotel di pekan Ao Nang 20minit ke Pantai jalan kaki tapi tak rasa penat sebab sepanjang jalan ada banyak kedai so boleh singgah dan tengok-tengok tapi itu untuk aku yang sememangnya kaki berjalanlah kalau korang yang jenis malas nak berjalan aku tak taula macamana kan. Percaya tak percaya hari pertama je aku 2 kali ulang alik dari hotel ke pantai yang jauhnya 5km so lebih kurang 5+5+5+5=20km aku berjalan dalam sehari. Aku kira kalau aku dok sana dalam sebulan mahu kurus aku.



 




 Penyambut tetamu baik dan ramah

 Wifi dan PC free 
kak ju sempat buat kerja SMPC kat sini

 Antara Tempat menarik di Krabi







 Design Tuala Hari Pertama

  Design Tuala Hari Ke-2

  Design Tuala Hari Ke-3

 View dari bilik

 Masa Pagi baru pas hujan so berkabus
Time kat sini satu jam awal dari malaysia selalu tersilap waktu kalau deal

 Kak jue sebelum melangkah kaki sejauh 20km






**Sambung next Entry

-muCux-

4 000 Caci Maki:

Cik Bib said...

aku harap takde next entry..jeles ok. tapik kalau ada. mesti aku akan baca. puiihhhh...

cinda said...

mucux...ade banyak part ke nih...alooo sikit nau...

muCux said...

@cinda xde la banyak sikit-sikit ja hehehehe

muCux said...

@Cik Bib bib mesti ada punya nak bagi kau jeles xkan lah aku nak dok diam je kan hehehehe

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review