21 June 2012

Random at Krabi, Thailand

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Thursday, June 21, 2012
 Tom yam Kung & Nasi Goreng 
40bath+40bath=80bath(RM8)

 Crab-B

 Open Air Massage

 Sila lihat muka tukang urut tu kemain lagi

 Minyak kat sana seliter RM3.31
Sila bersyukur kat Malaysia ada subsidi

Inilah si Badang Krabi

 Kak Jue sedang tawar menawar

 T-shirt Krabi

 Tok-Tok 

 Cola yang x mungkin ada lagi di Malaysia

 Kereta Sewa kami

 Amaran Tsunami tapi
aku masih gagah tersenyum

 Antara gerai-gerai halal
sori aku x masuk tekak makan kat sini

 Gigih berposing 

 Motor sewa
Cute giler boleh pilih nak warna apa


 Antara yang paling Menarik yang aku jumpa kat sini

 100bath for full Body Massage 

Sekitarnya

7 000 Caci Maki:

Sue Echan said...

yg paling menarik tu la yg menarik perhatian aku.. kahkah...

muCux said...

@Sue Echan kannnnnn. . .samalah mcm aku hahaha

Cik Bib said...

ain....ko apsal nak apdet entri krabi ni sampai doploh kali? ko saja kan? PUIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHH...

cinda said...

amboiii...warna legam pun korang syokkk..tu la pasal minah mesia suka mamat negro..kihkihkih :)))))))

muCux said...

@Cik Bib ada byk lagi td oleh kerana kau ckp cm tu aku rasa cukup lah setakat nie kang kau giler meroyan pulak xdpt g hehehehe

muCux said...

@cinda hahahaha choiiii kak nadi aku x selera lngsung mamat negro arap beso je watpe hahahaha kemainnnnn :p

E'in said...

bestnye die. huhu

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review