04 May 2012

ITU dan INI

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Friday, May 04, 2012

Nak belajar menjahit
Nak belajar buat kek
Nak belajar buat biskut
Nak belajar buat roti
Nak belajar makeup
Nak belajar andaman
Nak belajar boxing
Nak belajar itu
Nak belajar ini
banyaknya benda aku nak buat
tapi satu patah haram kelas aku tak start lagi!!!
konon-kononnya masih mencari kursus yang sesuai
padahal. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
arghhhhhh stresssssss

Gambaran otak aku
semua yang terlintas aku nak buat
__________________________________________________________________________

*Sedang menghitung hari untuk ke pulau nan indah di thailand! kap kap sawadikap!

-muCux-


2 000 Caci Maki:

cinda said...

wah...macam dah dekat jer harinya...alah ain..bende2 tu suma dah kawin otometik pandai jer...ngehngeh...

muCux said...

@cinda hari apa kak? kurang faham di situ
kalau kawen umur muda2 yela tgg kawen nanti semua pandai kalau kawen umur tua2 x ke kene reject awal2 dgn mak mertua dah tua2 satu hape xtau hahahaha

kak nadi sebenarnya i nak jadi mcm u serba serbi tahu.

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review