27 March 2012

The Garden Cafe- Sungai Ramal Bangi

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, March 27, 2012
Salam sayang. . . 
Rasanya dah lama aku tak update entry pasal tempat makan so hari nie aku terlebih rajin dan ada masa terluang sikit, aku dengan rasa rendah diri nak ajak korang-korang yang memang kaki makan singgah dekat The Garden Cafe Sg Ramal Bangi. The Garden Cafe nie terletak di Lebuhraya Kajang -Silk kalau korang dari Putrajaya korang kene buat pusingan U then masuk ke simpang sebelah Shell dan terus ambik kanan Oh damn! aku memang fail dalam memberi direction so pandai2 la korang ye. Konsep Restaurant atau cafe nie macam biasa la ala ala garden tgk nama restaurant pun dah boleh bayangkan konsep restaurant macamana kan? Kalau tanya pasal harga bagi aku errmmmmm boleh tahan la. Kalau tanya pasal rasa aku bagi 3/5 bintang. Kalau tanya decoration pulak aku bagi 4/5 bintang.

















_______________________________________________________________________________
AKU:
-Makan adalah hobi aku ketika free dan berduit tetapi bila berat semakin naik hobi itu bertukar menjadi musuh ketat.
-Terima Kasih adik belanja semperna 1st gaji nanti 2nd gaji 3rd gaji dan gaji seterusnya belanja la lagi :)

5 000 Caci Maki:

Sue_Echan said...

fuh, sedapnye.. murah tak?

Anonymous said...

rajin betul corat coret blog ek... keep it up.. make some information flooding this blog too la mucuk... peace...


just another beginner blogger ... hehe ..

staplerbullet2012

Cik Bib said...

perggh...sedapnya ain. bawa aku makan sini ain. blanja aku skali...hikss!

muCux said...

@Sue_Echan aku kene utk semua di atas rm250

muCux said...

@Cik Bib bib sudahlah 10kali ckp nk dtg tp xnmpak2 batang hidung

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review