28 March 2012

Entri Terima Kasih buat sahabat alam maya

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, March 28, 2012
Salam hormat kepada anda dan anda.
Entri kali lebih kepada entri terima kasih atau entri penghargaan buat sahabat alam maya aku iaitu incik azli atau lebih manja dgn liee kupak. Tak tahu apa mimpi dia bagi aku hadiah nie apa-apa pun terima kasih ye lalink muahxxxx!!! lain kali bagi lagi 
jom tengok apa yang dia bagi.

Kepada Qurratul Aini Yahaya

Daripada Azli yang baik hati :p

 Tadaaaaaaa~
Jersi Negeri Sembilan rupanya
dgn harapan aku akan jadi penyokong N9 lah tu
 oh itu tidak mungkin incik azli 
Hati aku tetap dgn Red Giant walaupun tetibe nanti suami aku org N9 

 Actually dah selalu sangat dah incik azli ni ajak tgk bola sesama 
tapi kengkangan waktu aku sangat tidak mengizinkan 
hopefully satu hari nanti dapatlah aku dgn dia sesama tgk bola
(incik azli sila masukan "tgk bola bersama mucux" dlm wish list besday ye) 

 Incik azli nie seorang fan N9 dan Chelsea yang sangat tegar
tapi aku rasa sejak kebelakangan nie dia mcm dah beralih arah ke Man Utd
mungkin sebab Chelsea dah tak power kot  hihihihi
sungguh lalang!!


dan incik azli nie jugak adalah seorang usahawan oblong yang berjaya 
dan bergaya kek kampung dio 
kampung dio kek lenggeng N9 alah doket sobolah Broga
kalau korang g Broga tu singgah la kodai burger dia.
Dia leh bagi free sebab dia sangat baik hati.


 Dan yang uniknya pasal kami nie berkawan selama 3tahun lebih tapi tak pernah sekali pun jumpa
padahal N9 dgn putrajaya bukan la jauh mana  


Dan last sekali Terima Kasih kerana sudi menjadi pendengar dan meneman yang setia 
kepada si gadis yang sangat emosi ini dan 
semoga persahabatan terus kekal 
_______________________________________________________________________________
AKU:
-Berkawan biar beribu tapi kalau berkawan beribu pun kalau setakat hari nie tegur pastu esok dah lupa baik tak payah kawan. 
-Tak kira apa jenis or perangai kawan pun janji kau ikhlas dan pandai membawa diri, kau akan rasa happy bila berkawan.
-Bagi aku selain family kawan adalah orang yang terpenting dalam hidup aku sebab itu aku sangat menghargai teman-teman rapat aku :)

2 000 Caci Maki:

cinda said...

asal x letak MUCUX LUV N9 kat tshirt tuh

muCux said...

@cinda alamak kak nadi i x love N9 i love red giant hehehe

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review