03 February 2012

Leuniey awek baru apex (KFCM)

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Friday, February 03, 2012
hye uols~
lama benar x bergosip pasal apex kesayangan smue nie
sumber dari ohbulan di kabar kan awek gorjes kat bawah nie awek terbaru apex
setakat mana kesahihan nya hanya apex si gorjes dan allah je yg tahu :)



P/s: klau nie awek apex yg baru aku restu sbb dia sangat gorjes dari awek2 lu b4 nie :)

**aku rasa aku kene buat label baru tajuk "apex" :p

-muCux-

2 000 Caci Maki:

Faztee Danisha said...

tengok mate tringt lk kt bos ko tu..heheh..cik dyh..*tetiber*
btw go safee go!tetiber lg
safee jutawan..ko hado

muCux said...

@Faztee Danisha aah la ada skit2 mcm bos i adik bos i kot :p

safee da best
klau apex jadi safee makin ramai ler gf nye sbb duit dah byk

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review