08 February 2012

Bawaku Pergi - kaka feat zizan RL

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, February 08, 2012
lirik:
bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali

tengah malam nanti
tolong jangan lupa
jangan mungkir janji
aku dah teruja
sudah cukup lama
aku tunggu saat ini
sejak kali terakhir kau hantar pulang
hidup sungguh sepi
tolong jangan bilang mama
tolong jangan bilang papa
malah jangan bilang teman karibmu
jangan bilang sesiapa

oh, buku merah jangan lupa bawa
moga-moga belum tamat tempoh
kali ini kita pergi lebih lama
pergi lebih jauh, ayuh

bawa aku pergi
pacu laju-laju
kita lari dari realiti
bawa aku pergi
pacu laju lagi
malah kita
tak perlu kembali

mata dalam kaca, topi berceloreng
sarung tangan hitam, atas muka ada topeng
hanya perlu siul, tidak tekan loceng
hero sudah sampai, cepat terjun dari loteng
kita terus ke sempadan aku pacu, engkau bonceng
bawa bekal air muka cuci aib bopeng
lari dari kewajipan, tanggungjawab ponteng
lari dari kenyataan, mula kisah dongeng

tinggalkan dataran, puncak dunia kita duga
tinggal kemewahan cuba cara hidup purba
lari-lari baling bola salji depan gua
sambil cari yeti kita boleh cari (what?)
tinggalkan dataran, puncak dunia kita duga
tinggal kemewahan cuba cara hidup purba
lari-lari baling bola salji depan gua
tidak jumpa yeti moga-moga jumpa syurga
__________________________________________________

AKU berkata:
pada pengamatan aku lagu nie sangat sedap di dengar
cuma kureng dari segi liriknya
apa yang aku boleh hadam tentang lirik ini ialah
perempuan skg terlalu senang
tak payah lelaki nak susah payah pujuk2 ajak lari dia sendiri suruh lelaki bawak dia pergi.
"jangan bilang mama jgn bilang papa" x ke lari rumah namanya tu?kalau setakat dating kenapa siap pesan "buku merah jgn lupa" mesti nak g jauh 2 siap suruh bawak passport lagi.

*lain org lain pandang ini cuma apa yang aku faham
**aku dah ulang lagu nie 10kali selepas lagu yuna terukir di bintang :)
-muCux-

5 000 Caci Maki:

Faztee Danisha said...

laki aq suke benor ngan lagu yuna tu..trukir di* haha..cam saloma kekdahnye

muCux said...

@Faztee Danisha lagu yuna 2 best kan hihihi
tiap-tiap hari mau :)

sahromnasrudin said...

lagu yuna penakut lg best huhuhhhh

Eyra Rizal Touch said...

ESOK LAST DAY REGISTER!!!!

2 DAYS BRIDAL MAKEUP CLASS!!!
DATE: 18 & 19 FEBRUARY 2012
FEES: RM500
DEPOSIT RM100
(bank in to:
maybank :1580 8830 5272 norshahira shahrizal
cimb: 1271 000 9694 522 mohammad hafiz che haron)
VENUE: E.R BEAUTY STUDIO SEK 15 SHAH ALAM


** LAST REGISTRATION DAY WILL BE ON THE 17TH OF FEB 2012. !!!
016-2128740

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=330441120310744&set=a.180051425349715.39229.100000345765934&type=1&theater

Anonymous said...

lagu tema KELDAI DADAH..` pacu laju lagi malah tak perlu kembali', masuk jel seumur hidup atau kena gantung lah tu..!! jangan kasi jalan perosak bangsa malalui cara seni halus ni.. what a waste of talent n good melody

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review