26 January 2012

SAYANG ke BODOH????

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Thursday, January 26, 2012

Salam sejahtera, salam sayang, salam rindu, salam kemesraan, salam 1 Malaysia sahabat semua :)
Harap Maklum aku sekarang nie telah di serang virus 'M' makanya blog di update mengikut mood ya puan-puan. 

berikut adalah perbualan antara aku dan sahabat

Sahabat: Beb aku kat genting nie tgh bercuti dgn dot dot dot
Aku: Dot Dot Dot mane?yang nie ke?__________
Sahabat: yela sapa lagi dia la.
Aku: kau kapel ngan dia ke?
Sahabat: Aah
Aku: Beb aku rasa dia dah ada gf x caye kau tgk Fb dia.(Cuma risau sahabat tertipu dgn lelaki)
Sahabat: aah aku tahu tapi aku sayang dia beb. aku x leh hidup tanpa dia. Biarla kalau ada jodoh dia ngan aku aku syukur klau xde aku redho. aku pernah bergaduh ngan gf dia tp aku peduli apa aku sayang dia. sayang sangat sangat
Aku: .................................

**aku tak tahu la nk kelaskan sahabat aku nie kat mana tapi secara kasarnya aku nampak yang dia bodoh. Sayang boleh tapi jangan bodohkan diri sebab sayang. pengakhirannya kau sendiri dah nampak dgn jelas. bagi aku kau hanya tempat dia hilangkan bosan kalau dia betol2 sayang kau nape perlu dia ada gf? oh mungkin kau yg rampas dia dari gf dia tapi x mungkin wujudnya rampas sedangkan dia masih berpacaran dgn si gf dia. tolongla jangan jadi hamba cinta cinta ini sangat indah kalau kau benar-benar menghayatinya kalau kau benar-benar bagi cinta kau pada yang benar-benar menyintai kau!!! kesudahannya pasti kau jugak yang terluka percaya la sahabat. aku mohon agar otak kau boleh berfikir dgn waras jgn berfikir ikut nafsu dan emosi. jangan tunjukan perempuan nie sangat lemah dan senang utk dipermain.

p/s: cerita di olah sedikit supaya pembaca lebih memahami.
p/s/s:andai kau terbaca entri nie ketahuilah wahai sahabat bukan niat aku runtuhkan kebahagiaan kau tapi percayalah semua ini akan berakhir dgn satu kesilapan yang besar. mohon maaf dari aku.



-muCux-

5 000 Caci Maki:

Sue_Echan said...

bayangkan kalau diri kite berade kat tmpat lelaki tsebut.. bodoh jugak. sbb tak cukup 1 prmpuan...

muCux said...

@Sue_Echan bayangkan tempat kite ada kat tempat laki tersebut?ermm syokkk la dpt 2 pmpuan satu scandal satu gf :)

Faztee Danisha said...

org leh jd bodo sbb cinta..cinta jugk leh sbbkn kta bodo..eh ape da..tp kta plukan cinta jugk
hi,sy ni
belajor muzik zaman sekolah dolu2

sailaaf said...

susah nak nasihat kan, bila org tu da kelabu mata sebab cinta...but as a fren u have done ur responsiblities.

muCux said...

@sailaaf yurp :)

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review