02 November 2011

Yati Ayam Percik Bandar Baru Bangi

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, November 02, 2011
Ayam Percik terkenal dan sedap dari Kota Bharu membuka cawanganya di Bandar Baru Bangi & Kajang.

Restoran Yati Ayam Percik bukan hanya ayam percik sahaja tetapi pelbagai resepi tradisional pantai timur antaranya:
-Nasi Kerabu Biru
-Daging Bakar
-Ikan Bakar
-Sattar
-Solok Lada
-Gulai Kawah
-Nasi Goreng Tok Bali dan banyak lagi...

Penduduk Kajang , Putrajaya , Semenyih , Puchong , Cheras dan kawasan yang berhampiran tak perlu lagi pergi ke Kota Bharu untuk menjamu selera. Terus meluncur laju ke alamat :-


Bandar Baru Bangi
21 Jalan Medan Pusat 2D ,

Persiaran Bangi
43650 Bandar Baru Bangi ,
Selangor Darul Ehsan
Tel: 03-89275636










 Nasi Putih+Sup Ekor+ Sambal Belacan


 Nasi Kerabu+Ayam Percik


 Laici Kang


 Nasi Goreng Kampung


Sup Ekor


Ayam Dara eh! ini kak Liya hihihi
p/s: Terkenang masa 1st time makan kat sini bersama si "DIA"
p/s/s: Rindu Tidak Terperi

-muCux-

6 000 Caci Maki:

Walnut Shoppe said...

LAparnye tengok :D

muCux said...

walnut: ok lunch kang boleh g serbu hihihihi

Cik Bib said...

wah..last-last nak gak enterframe kenangan2 ghindu tak terperi bagai tau...ngeuuuuuuuuuuuuwww~

JunAina said...

kajang gi bangi 10 minit. nanti nak terjah...owhhh tak terbayang keenakan satar kula besut dah dekat dgn nasi goreng tok bali...ehhhehhh...

muCux said...

CikBIB: itu jugak yang kau nk komen mesti la terkenang aku bukan mcm kau xde perasaan hihihihi. . Hati kau keras roy :p
jom rindu x terperi sesama :)

muCux said...

JunAina:wajib terjah kalau anda peminat masakan pantai timur ayam percik n daging bakar dia sangat sedap OK!!!!!

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review