13 October 2011

TGV Birthday Surprise for Nuffnangers.

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Thursday, October 13, 2011
Pagi uols~ 
Pagi ni mood aku x bape nak baik batuk x reda lagi ubat batuk dah 2 botol aku telan tp hasil nya tetap hampa :(
dan suara masih x ada. Kembalilah pada ku wahai suara aku sangat memerlukan kamu pada saat ini sangat seksa bila bercakap dgn org dalam keadaan tidak sihat ini. semoga aku cepat sembuh hihihihi sian xde org doakan aku kene la doakan diri sendiri :p.

Berbalik pada topik asal dua minggu lepas adalah besday aku then satu-satu hadiah yang aku dapat pada besday aku adalah daripada Nuffnang selain berparty buih bersama cik Nely n cik Naz (thankss ya uols berparty segala bagai hehehe). Hadiah dari Nuffnang berupa 4 keping tiket wayang dalam kepala hotak dah terbayang nk p dgn sapa baca punya baca kene kutip tiket kat ofis Nuffnang plak x leh ke dia orang pos je, dia orang x tahu ke aku nie busy mengalahkan najib n rosmah??? Aiseeehhhhh mood nk bercinema terus terbantut. Tiket kene ambik sebelum 7 November so korang yg aku nk bawak berdoalah supaya hati aku terbuka, rajin dan mempunyai masa utk turun ke KL ambik tiket hihihihihi.
Terima Kasih Nuffnang :)



P/s: Sedang menunggu Cek dari Nuffnang

-muCux-

2 000 Caci Maki:

Cik Bib said...

ain....ajak la aku oit. aku nak ikut...ngeuwwwwww.

untungla nuff bagi tiket wayang. siap tunggu cek lagi tau.kelas kau jah. jeles i....massssyyyyyuuuuk la ain.

muCux said...

bib jom p ngan kau
tapi aku malas nk trn kl ambik tiket
wakil boleh ka? hihihihi

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review