17 October 2011

Perpustakaan bertaraf Dunia di Shah Alam

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Monday, October 17, 2011
Assalam uoLs~ 
Hari ini aku nk kongsi dgn korang pasal sebuah perpustakaan yang letaknya di Seksyen 13, Shah Alam. kalau korang pertama kali tengok, mesti korang tak sangka bangunan ini adalah sebuah perpustakaan sebab  bangunannya yang nampak sangat mewah ala-ala ofis gitu.
Perpustakaan ini bernilai RM70 juta dan baru sahaja dibuka sekitar bulan Julai lalu. Tgk pada pict-pict kat bawah nie perpustakaan ini boleh di labelkan sebagai perpustakaan bertaraf dunia classs kan uols~
 
Pada ulat buku sekelian mesti korang sangat teruja nk pergi pustakaan ini kan. aku yg bukan uLat buku pun rasa teruja sangat ini kan pula korg yg ulat-ulat buku ini kan. Ok weekend ini jom kita pergi perpustakaan :)
sebelum kite pergi perpustakaan jom layan pict kat bawah nie dulu.















- Perpustakaan ini merupakan hadiah Sultan Selangor kepada rakyat Selangor.
- Menyediakan perkhidmatan XD theater / 6D theater.
- Menyediakan ruangan khas untuk setiap peringkat umur.
- Dilengkapi dengan ruangan bermain untuk kanak-kanak.
- Semua komputer yang disediakan di perpustakaan ini berjenama Apple. 

4 000 Caci Maki:

Sue_Echan said...

mmg superb.. tp, klw x penuh gak xtw la jugak... huhu...

Cik Bib said...

jom g perpustakaan ni ain. aku nak duk atas rumput tu guling-guling baca buku.kehkeh....jom ain.

muCux said...

sue_echan: hahahaha xpenuh beb sbb besa sngt

muCux said...

Cikbib: jom2 kite ajak si ulat buku saie. . .aku teruja beb tp bukan nk baca buku la nk tangkap gambar hahahaha. . .

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review