19 October 2011

Khairul Fahmi Che Mat(KFCM) mahu celebrate besday DAHLIA teck~ auuuwwww

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, October 19, 2011
Morning~
apa macam dgn tajuk entri aku?
bukan niat aku nk bergosip pepagi hari nie tp saje nak kongsi
kisah percintaan apexs dgn dahlia (kita kan syg apexs)
nampaknya apexs semakin berbunga2 dgn dahlia teck
ass as peminat no 1 apexs aku doakan je korang bahagia
dan semoga korang bersedia hadapi karma suatu hari nanti hihihihi.

 klik pict utk lebih seksi auwww

p/s: dikabarkan apexs sedang menjalani latihan di hanoi bersama skuad Olimpik.
p/s/s: VIVA SELANGOR teruskan berjuang walaupun misi33 tu dah kabur2 :)

-muCux-


4 000 Caci Maki:

Sue_Echan said...

jgn sedey2 ye cik mucux... nnti apex akan celeb besday kamoo jugak.. haha..

muCux said...

sedikit pun saya tidak rasa sedih malah saya rasa gembira melihat mereka bahagia :)

Sue_Echan said...

bahagienye jika punye teman seperti kamoo...hihi..

muCux said...

tidak bahagiakah kamu skg ini?

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review