20 October 2011

HATI adalah sesuatu yang sangatlah sensitif wahai incik. . . . . . . . . . . .

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Thursday, October 20, 2011
pagi uols~
sedang aku asyik dan leka bertweet dgn geng2 aku  tetibe terbaca satu tweet dari seorg "yg agak" glamer  tweet beliau agak menguris hati lembut seorang perempuan aku ini dia hebatt sebab mulut dan penulisan dia lancang kira org kata xde tapis-tapis la main sedap mulut dia je nk ckp kalau ada yg bontotsakit tu sila-sila la dok diam-diam sbb dia tidak akan ambik peduli sedikit pun perasaan kau di ulang!! dia tidak akan ambik peduli langsung pasal perasaan kau!!!!!

Aku sangat akui dulu aku agak kagum dgn dia tp makin hari  aku tgk dia semakin lupa diri mungkin sebab dia sekarang sudah berada di atas maklum la skg nie boleh nampak dia sedang berjaya dan  sedang mengorak langkah ke depan.

Tapi aku sikit pun tak salahkan dia sebab dia seorang melayu dan semua org tahu.
 MELAYU mudah LUPA!!!!!

Cuma satu je aku nk ckp kat sini walau tinggi mana kau berada skg, itu bukan satu tiket utk kau hina org sesuka hati!! Aku tgk kau pun bukanlah kacak mana yang kau boleh menghina org lain perlu di ingat tak semua org boleh faham perangai kau kalau pun kau cakap itu hanyalah sekadar gurauan
HATI adalah sesuatu yang sangat lah sensitif wahai incik aqram oi!!!!!
MOHON SEDAR DIRI!!!!

-muCux-

4 000 Caci Maki:

Faztee Danisha said...

aloha..mencik tapi still mahu

muCux said...

sudah tidak mahu kot skg hihihihi. . .

Faztee Danisha said...

oh iyoko?

Anonymous said...

lol..this one totally direct line...hehe

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review