25 October 2011

FAM oh FAM

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, October 25, 2011
Morning uols~
Dari semalam sampai pagi nie tak habis-habis lagi peminat bola sepak bercerita pasal tiket final Piala Malaysia yang tidak munasabah RM50 ok!!!!sangat mahal pada perkiraan aku. Ramai yang salahkan FAM kerana cekik darah ermmmm adakah duit tersebut masuk ke dalam poket FAM? Oh tidak!! tak berani aku nak komen itu di luar bidang kuasa aku. Mereka-mereka kat luar sana itu kan pandai so kamu nilai La sendiri ye~

Cuma kat sini aku nak lahirkan rasa simpati aku pada peminat bola terengganu. Kesian mereka byk nk kuar modal semata-mata nk support bola sepak Malaysia. Dari Terengganu nk datang Shah Alam jauh tu~ 

Tiket+minyak kereta+tol+burger stadium(burger stadium sangat sedap!! daging roti dan sos rm3.50!!)+
kuaci+air mineral= oh itu sangat cool wahai FAM~

p/s: Semoga Bola Sepak Malaysia terus Maju!!!! (itu sarcasm)

0 000 Caci Maki:

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review