31 October 2011

Menyayangimu by Saleem

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Monday, October 31, 2011 0 000 Caci Maki Terpaut pada


Bukan Kerana Paras Dan Rupa
Menyayangimu Sepenuh Hati
Bukan Kerana Emas Permata
Cintaku Tulus Suci
Bumi Yang Mana Tidak Ditimpa Hujan
Lautan Yang Mana Tidak Bergelora
Begitu Juga Dengan Kasih Kita
Penuh Ranjau Berduri
Berjanjilah oh Kekasih
Hanya Aku
Bertahta Dihatimu
Buangkanlah Kesangsian
Hulurkan Seribu Kasih Sayang
Jika Dihimpit Sejarah Dulu
Luka Yang Pahit Biarkan Berlalu
Selagi Nyawa Dikandung Badan
Dikau tetap ku SAYANG~





Jangan Gelak Bila Baca OK!!!!!!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Monday, October 31, 2011 0 000 Caci Maki Terpaut pada

25 October 2011

Coolest Cupcakes nyammmmeee!!! nak mkn pun syg~

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, October 25, 2011 2 000 Caci Maki Terpaut pada














FAM oh FAM

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, October 25, 2011 0 000 Caci Maki Terpaut pada
Morning uols~
Dari semalam sampai pagi nie tak habis-habis lagi peminat bola sepak bercerita pasal tiket final Piala Malaysia yang tidak munasabah RM50 ok!!!!sangat mahal pada perkiraan aku. Ramai yang salahkan FAM kerana cekik darah ermmmm adakah duit tersebut masuk ke dalam poket FAM? Oh tidak!! tak berani aku nak komen itu di luar bidang kuasa aku. Mereka-mereka kat luar sana itu kan pandai so kamu nilai La sendiri ye~

Cuma kat sini aku nak lahirkan rasa simpati aku pada peminat bola terengganu. Kesian mereka byk nk kuar modal semata-mata nk support bola sepak Malaysia. Dari Terengganu nk datang Shah Alam jauh tu~ 

Tiket+minyak kereta+tol+burger stadium(burger stadium sangat sedap!! daging roti dan sos rm3.50!!)+
kuaci+air mineral= oh itu sangat cool wahai FAM~

p/s: Semoga Bola Sepak Malaysia terus Maju!!!! (itu sarcasm)

21 October 2011

#OctTwtFest

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Friday, October 21, 2011 0 000 Caci Maki Terpaut pada

Jom ramai-ramai kiter memeriahkan lagi karnival tweet ini 
-di jangka 1500 org akan hadir (termasuk para artis dan blogger)
-makan dan minuman free
-pada uols yg single-single nk cr bf/gf leh la join
aku pasti ramai si gorjes dan si owsem akan hadir auwwwww


DiGi Telecommunications Sdn Bhd, 
Lot 10, Jalan Delima 1/1
Subang Hi-Tech Industrial Park
40000, Shah Alam, Selangor Darul Ehsan
GPS: 3.0689098253134692, 101.56967639923096




20 October 2011

HATI adalah sesuatu yang sangatlah sensitif wahai incik. . . . . . . . . . . .

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Thursday, October 20, 2011 4 000 Caci Maki Terpaut pada
pagi uols~
sedang aku asyik dan leka bertweet dgn geng2 aku  tetibe terbaca satu tweet dari seorg "yg agak" glamer  tweet beliau agak menguris hati lembut seorang perempuan aku ini dia hebatt sebab mulut dan penulisan dia lancang kira org kata xde tapis-tapis la main sedap mulut dia je nk ckp kalau ada yg bontotsakit tu sila-sila la dok diam-diam sbb dia tidak akan ambik peduli sedikit pun perasaan kau di ulang!! dia tidak akan ambik peduli langsung pasal perasaan kau!!!!!

Aku sangat akui dulu aku agak kagum dgn dia tp makin hari  aku tgk dia semakin lupa diri mungkin sebab dia sekarang sudah berada di atas maklum la skg nie boleh nampak dia sedang berjaya dan  sedang mengorak langkah ke depan.

Tapi aku sikit pun tak salahkan dia sebab dia seorang melayu dan semua org tahu.
 MELAYU mudah LUPA!!!!!

Cuma satu je aku nk ckp kat sini walau tinggi mana kau berada skg, itu bukan satu tiket utk kau hina org sesuka hati!! Aku tgk kau pun bukanlah kacak mana yang kau boleh menghina org lain perlu di ingat tak semua org boleh faham perangai kau kalau pun kau cakap itu hanyalah sekadar gurauan
HATI adalah sesuatu yang sangat lah sensitif wahai incik aqram oi!!!!!
MOHON SEDAR DIRI!!!!

-muCux-

19 October 2011

Khairul Fahmi Che Mat(KFCM) mahu celebrate besday DAHLIA teck~ auuuwwww

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, October 19, 2011 4 000 Caci Maki Terpaut pada
Morning~
apa macam dgn tajuk entri aku?
bukan niat aku nk bergosip pepagi hari nie tp saje nak kongsi
kisah percintaan apexs dgn dahlia (kita kan syg apexs)
nampaknya apexs semakin berbunga2 dgn dahlia teck
ass as peminat no 1 apexs aku doakan je korang bahagia
dan semoga korang bersedia hadapi karma suatu hari nanti hihihihi.

 klik pict utk lebih seksi auwww

p/s: dikabarkan apexs sedang menjalani latihan di hanoi bersama skuad Olimpik.
p/s/s: VIVA SELANGOR teruskan berjuang walaupun misi33 tu dah kabur2 :)

-muCux-


18 October 2011

budak cina kena langgar

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, October 18, 2011 0 000 Caci Maki Terpaut pada


Dimana keperhatinan kita sebagai seorang manusia :(

Udin - Udin Sedunia (Serius Lawak)

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, October 18, 2011 2 000 Caci Maki Terpaut pada


“ini lagu tentang sebuah nama..”
“kata orang udin nama kampungan”
“jadi lagu enak juga didengar”
“kalau gak percaya, simak dengan seksama”

“udin yang pertama, namanya Awaludin”
“udin yang suka di kamar, namanya Kamarudin”
“udin yang hidup di jalanan, namanya Jalaludin”
“udin penggembala, namanya Sapiudin”

“moooooo…”

“Udin Udin, namamu norak tapi terkenal”
“Udin Udin, walaupun norak banyak yang sukahahahaha..”

“Udin yang sering ke masjid, namanya Alimudin”
“Udin yang rajin berdoa, namanya Aminudin”
“Udin yang agak stress, namanya Sarapudin”
“Udin yang tidak stress, namanya Sadarudin”

“Udin Udin, namamu norak tapi terkenal”
“Udin Udin, walaupun norak banyak yang sukahahahaha..”

“Udin yang penjual nasi, namanya Nashirudin”
“Udin yang suka ke WC, namanya Tahirudin”
“Udin yang suka telepon, namanya Hapipudin”
“Udin yang jadi teroris, namanya!!!”
“Noordin M Top!”

“Udin Udin, namamu norak tapi terkenal”
“Udin Udin, walaupun norak banyak yang sukahahahaha..”

“Udin yang terakhir… namanya Akhirudin…”

17 October 2011

Perpustakaan bertaraf Dunia di Shah Alam

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Monday, October 17, 2011 4 000 Caci Maki Terpaut pada
Assalam uoLs~ 
Hari ini aku nk kongsi dgn korang pasal sebuah perpustakaan yang letaknya di Seksyen 13, Shah Alam. kalau korang pertama kali tengok, mesti korang tak sangka bangunan ini adalah sebuah perpustakaan sebab  bangunannya yang nampak sangat mewah ala-ala ofis gitu.
Perpustakaan ini bernilai RM70 juta dan baru sahaja dibuka sekitar bulan Julai lalu. Tgk pada pict-pict kat bawah nie perpustakaan ini boleh di labelkan sebagai perpustakaan bertaraf dunia classs kan uols~
 
Pada ulat buku sekelian mesti korang sangat teruja nk pergi pustakaan ini kan. aku yg bukan uLat buku pun rasa teruja sangat ini kan pula korg yg ulat-ulat buku ini kan. Ok weekend ini jom kita pergi perpustakaan :)
sebelum kite pergi perpustakaan jom layan pict kat bawah nie dulu.















- Perpustakaan ini merupakan hadiah Sultan Selangor kepada rakyat Selangor.
- Menyediakan perkhidmatan XD theater / 6D theater.
- Menyediakan ruangan khas untuk setiap peringkat umur.
- Dilengkapi dengan ruangan bermain untuk kanak-kanak.
- Semua komputer yang disediakan di perpustakaan ini berjenama Apple. 

16 October 2011

RINDU setengah mati

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Sunday, October 16, 2011 3 000 Caci Maki Terpaut pada
Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…





MOOD: sangat-sangat rindu kan dia~Siapa ada Petua utk hilangkan rindu!!

14 October 2011

Mengapa Cincin Perkahwinan Disarungkan Di Jari Manis

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Friday, October 14, 2011 2 000 Caci Maki Terpaut pada




Mengapa Cincin Perkahwinan Disarungkan Di Jari Manis

satukan kedua tangan anda dan tekuk jari tengah ke bahagian dalam,kemudian 4 jari lainnya pertemukan ujungnya (lihat gambar).

permainan dimulai.5 pasang jari tetapi hanya sepasang yang tidak boleh dipisahkan....

1.cuba buka ibu jari anda,ibu jari boleh di buka kerana ibu jari mewakili orang tua.manusia mengalami sakit dan kematian,oleh kerana demikian orang tua kita juga akan meninggalkan kita suatu hari nanti.

2.tutup kembali ibu jari anda dan buka jari telunjuk anda,jari telunjuk mewakili saudara kita (abang,kakak,adik).mereka memiliki keluarga sendiri,dan mereka juga akan meninggalkan kita suatu hari nanti.

3.sekarang tutup jari telunjuk anda dan buka jari kelingking anda,jari kelingking mewakili anak-anak.cepat atau lambat anak-anak juga akan meninggalkan kita kerana mereka harus berkeluarga sendiri.

4.selanjutnya,tutup jari kelingking anda,bukalah jari manis dimana anda menyarungkan cincin perkahwinan.anda akan heran kerana jari manis tersebut tidak boleh dibuka.kerana jari manis mewakili suami isteri,selama hidup anda dan pasangan anda akan terus melekat satu sama lain,sehidup semati.

*kalau masih belum paham,cuba baca ayat diatas sekali lagi.

13 October 2011

Putus Di Twitter (Ending lagu Cinta Muka Buku)

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Thursday, October 13, 2011 1 000 Caci Maki Terpaut pada

sangat tak boleh blah kihkihkihkih

TGV Birthday Surprise for Nuffnangers.

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Thursday, October 13, 2011 2 000 Caci Maki Terpaut pada
Pagi uols~ 
Pagi ni mood aku x bape nak baik batuk x reda lagi ubat batuk dah 2 botol aku telan tp hasil nya tetap hampa :(
dan suara masih x ada. Kembalilah pada ku wahai suara aku sangat memerlukan kamu pada saat ini sangat seksa bila bercakap dgn org dalam keadaan tidak sihat ini. semoga aku cepat sembuh hihihihi sian xde org doakan aku kene la doakan diri sendiri :p.

Berbalik pada topik asal dua minggu lepas adalah besday aku then satu-satu hadiah yang aku dapat pada besday aku adalah daripada Nuffnang selain berparty buih bersama cik Nely n cik Naz (thankss ya uols berparty segala bagai hehehe). Hadiah dari Nuffnang berupa 4 keping tiket wayang dalam kepala hotak dah terbayang nk p dgn sapa baca punya baca kene kutip tiket kat ofis Nuffnang plak x leh ke dia orang pos je, dia orang x tahu ke aku nie busy mengalahkan najib n rosmah??? Aiseeehhhhh mood nk bercinema terus terbantut. Tiket kene ambik sebelum 7 November so korang yg aku nk bawak berdoalah supaya hati aku terbuka, rajin dan mempunyai masa utk turun ke KL ambik tiket hihihihihi.
Terima Kasih Nuffnang :)



P/s: Sedang menunggu Cek dari Nuffnang

-muCux-

12 October 2011

Nely | Rusli Wedding [HD]

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, October 12, 2011 0 000 Caci Maki Terpaut pada
salam uols~
sorang lagi member baik aku melangkah ke satu tahap lagi dan aku masih mcm nie?
terima kasih :)
as a pengapit aku la org paling bz skali mengalahkan pengantin hihihi
1st kite layan video dulu ye pas2 baru aku post pict pula.
SELAMAT PENGANTIN BARU NELY RUSLI.


Pada sesiapa yang nk dapatkan khidmat produksi ini sila like page beliau

p/s: saya masih berharap hati dia masih utk saya

-muCux-

11 October 2011

Dygta - Karna Ku Sayang Kamu

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, October 11, 2011 0 000 Caci Maki Terpaut pada
Kali ini aku nk share lagu nie ngan korang semua
Bait-bait lirik dia sangat menyentuh perasaan aku
tiap2 malam aku dgr lagu nie sangat syahdu weih.
Jom uols~ kita layan!!!!



LIRIK


Seandainya kau ada disini denganku
mungkin ’ku tak sendiri
bayanganmu yg selalu menemaniku
hiasi malam sepiku
kuingin bersama dirimu

ku tak akan pernah berpaling darimu
walau kini kau jauh dariku
‘kan slalu kunanti
karena kusayang kamu

hati ini selalu memanggil namamu
dengarlah melatiku
kuberjanji hanyalah untukmu cintaku
takkan pernah ada yg lain

adakah rindu di hatimu
seperti rindu yg kurasa
sanggupkah kuterus terlena
tanpamu di sisiku
kukan selalu menantimu

p/s: Kalaulah ada org yg sayang aku macam lirik lagu nie~ bahagianya hidup~

KEJAM!!!!!!! Bayi 23 hari diliwat bapa kandung!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, October 11, 2011 3 000 Caci Maki Terpaut pada

GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.

Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.

Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.

“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.

Serius x dapat nk bayangkan macam mana sakitnya baby nie!!!!!



p/s: Layak ke dipanggil manusia?

Angry Birds dlm exam !

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, October 11, 2011 0 000 Caci Maki Terpaut pada
Klik gambar utk lebih Seksi
Cikgu superb!

-muCux-

INFO: Jangan Mencelup Uncang Teh Lebih Dari 3 Minit.

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, October 11, 2011 6 000 Caci Maki Terpaut pada
Morning uols~ 
Info nie aku dapat dari seorang member aku n aku rasa sangat berguna utk share dgn korang semua :)


Teh sememangnya telah diakui di beberapa negara dunia sebagai minuman yang berkhasiat untuk kesihatan tubuh badan. Terdapat banyak jenama teh uncang yang terdapat di pasaran Malaysia. Dan sudah tentulah ia sentiasa menjadi minuman kegemaran semua golongan masyarakat.

Pada awal tahun ini, kita dikhabarkan bahawa teh timbang yang terdapat di pasaran mengandungi bahan pewarna yang berlebihan yang boleh menyebabkan kanser.
Maka terdapatlah cadangan ramai pihak supaya masyarakat bertukar dari teh timbang kepada teh uncang.

Namun, korang harus sedar bahawa teh uncang juga mempunyai kelemahan serta kesan buruk yang tersendiri. Cumanya kita kena berhati-hati ketika menyediakan teh uncang.
 
Jangan Mencelup Uncang Teh Lebih Dari 3 Minit.
Teh uncang sebaiknya tidak boleh dicelupkan serta 'direndam' terlalu lama.
Hal ini disebabkan adanya kandungan klorin dalam uncang kertas teh itu. Fungsinya adalah untuk melindungi kertas uncang tersebut daripada bakteria dan juga berfungsi sebagai pengawet, iaitu teh menjadi lebih tahan lama.

Klorin dalam jumlah yang tinggi boleh menyebabkan banyak keburukan dan kesan negatif kepada badan manusia. Antaranya ialah kanser, mandul dan banyak lagi.

Jika mencelup uncang teh lebih dari 3 - 5 minit, klorin akan ikut larut dalam teh. Dan banyak khasiat teh yang 'terhilang' akibat kehadiran klorin yang tinggi dalam minuman teh. Agar terhindar dari kesan jangka masa panjang, sebaiknya jangan mencelup uncang teh lebih dari 3 minit. 


07 October 2011

HATI dan KAMU~

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Friday, October 07, 2011 0 000 Caci Maki Terpaut pada


  • Jangan tunggu waktu yg tepat untuk ungkapkan cinta, kerana ketika waktu itu tiba seseorang yg lain telah memilikinya.
  • Syukuri apa yg telah dimiliki. Nikmati apa yg ada dan bersabarlah untuk apa yg belum kita miliki.
  • Jangan biarkan dia yg mencintaimu terlalu lama merindukanmu, kerana mungkin akan berakhir dengan dia melupakanmu.
  • Kamu memang bisa mengabaikan dia yg pernah kamu cinta, tapi kamu tak pernah bisa mengubah kenangan yg telah dia bawa ke hidupmu.

  • Tuhan menciptakan manusia dengan kasih. Beliau menginginkan kita saling mengasihi, bukan membenci dan saling menyakiti.

  • Terkadang, tangisan merupakan ekspresi dari cinta, karenanya menangislah saat berusaha menggapai cinta dari Sang Maha Pencinta.  


06 October 2011

Kemesraan Khairul Fahmi Che Mat dan Dahlia Teck. Again!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Thursday, October 06, 2011 0 000 Caci Maki Terpaut pada
Klik gambar utk lebih seksi
romantikkan uols~ (tangan di dada mata ke atas)
auwwwww
KFCM i pun nk kangaroo boleh?

05 October 2011

RINDU yang semakin menebaL

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, October 05, 2011 4 000 Caci Maki Terpaut pada
hye uols~
Mood aku pagi ini masih dalam mood rindukan dia dalam erti kata lain mood jiwang jiwangan cehhhwahhhh!!
Entah kenapa sejak dua menjak nie aku asyik teringatkan dia dan perasaan rindu ini seakan menebal dalam diri aku dan utk pengetahuan semua perasaan rindu ini sangatlah membuat aku terseksa!! aku rasa diri aku dah cukup kuat utk lupakan dia tp sebenarnya tidak semakin aku cuba lupakan dia makin dekat bayang dia dengan aku. Setiap nafas yang dihembus setiap degupan jantung aku selalu fikirkan dia dalam sedar dibuai angan dalam tidur dan khayalan aku selalu fikirkan dia. 




Dah macam-macam cara aku buat utk lupakan dia tp hasilnya adalah hampa otak aku masih tertulis setiap inci kenangan bersama dia tanpa tertinggal walaupun sedikit. Andai dapat aku keluarkan otak aku dan kikis segala macam perihal tentang dia itu adalah satu bonus bagi aku. Kadang-kadang aku terfikir alangkah seronoknya tetiba kepala aku terhantuk ke dinding dan aku terus hilang ingatan, aku lupa semua kisah aku dan dia, aku lupa semua pasal dia, aku lupa yg dia pernah wujud dalam hidup aku, aku lupa itu dan ini tentang dia. Argghhhhhhh!!!!!! itu tak mungkin!!! tak mungkin aku dapat lupakan dia kerana dia sentiasa ada di hati aku setiap masa. 

DIA telah berjaya!!! tapi. . . .. . .
 Andai dapat aku undurkan putaran dunia akan aku ubah semua kata-kata dan tingkah laku aku yang menguris perasaan dia akan aku jaga setiap inci hati dia.
Manusia memang tidak lari dari kesilapan dan aku sangat mengharapkan maaf dari dia adalah maaf yang ikhlas dari hati. 




Perlu aku akui disini dia telah byk mengubah hidup aku menjadi manusia yang lebih sempurna dan sifat menghargai sesama manusia. Ada hikmah yang sangat besar di sebalik semua ini kerana semua itu aku belajar selepas dia hilang dari hidup aku dan aku mengharapkan peluang kedua tetapi aku rasa itu adalah tidak mungkin kerana sangat jelas dan ketara aku sudah tidak ada di hatinya walaupun sebesar hama.

Berharap agar aku juga menjadi seperti dia begitu mudah dan cepat lupakan semua ini.
hye! macamana kau lakukan? mcmana senangnya kau lupakan semua ini?macamana????????
adakah kerana memang tiada langsung perasaan sayang kau pada aku???????oh damn!!!

p/s: Mengharapkan wish dari sang dia pada besday aku last week tapi :(
p/s/s: Besday sang dia x lama lagi patutkah aku???????
p/s/s/s: Hati masih tidak terbuka pada insan lain.

-muCux-

03 October 2011

WAHAI HATI KENAPA KAU BEGITU PAYAH!!!!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Monday, October 03, 2011 4 000 Caci Maki Terpaut pada

I WISH MY BRAIN HAD A MAP TO TELL ME WHERE MY HEART SHOULD GO. . . .  . .


I LOVE EVERYTHING ABOUT YOU EXCEPT THE FACT THAT YOU ARE NOT MINE



LOVE IS LIKE A WAR
EASY TO BEGIN
HARD TO END


MISS HIM SO MUCH!!!!

-muCux-
 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review