21 September 2011

Selamat Hari Ulang tahun "Mat Malaysia Ina Malaya"

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, September 21, 2011
assalam uoL~
Still beraya lagi ke uoL? jgn sakan beraya sangat nanti gumokkks mcm aku baru la padan muka uoL :)
Sedang org lain sibuk-sibuk penuhi jemputan open house sana sini aku dan adik-adik aku sibuk-sibuk celebrate birthday mak n abah aku. Kitaorg xde la celebrate beriya sangat sekadar beli kek sebagai tanda ingtan dan kasih sayang tanpa berbelah bahagi kitaorg pada meraka berdua ecehhhhhh wah kalau mak aku baca nie sure tersipu malu aku :p tp nape harus malu ye dak kalau dgn bf tu bukan main lagi ckp i love u la i miss u la syg la cinta la tiba nk ckp dengan mak abah malu bukan main mcm x logik je kan?. manusia sangat PELIK!!
Nie aku nk cerita sikit pasal tarikh lahir abah aku nie. Mat Malaysia adalah gelaran org kampung pada abah sebab abah aku lahir pada 16.9.1963 tp atok aku g daftar nama abah aku 2 minggu lepas dilahirkan so dalam ic abah aku tarikh lahir dia 23.9.1963. Pada siapa yg tahu dia org akan wish pada 16.9 tp pada yg x tahu dia org akan wish pada 23.9. Sebenarnya aku n adik-adik aku pun 1st time celebrate birthday abah pada tarikh 16.9 nie selalu nya ktorg celebrate pada 23.9. Tarikh lahir mak aku pula 26.9.1964 so selang beberapa minggu je utk memudahkan kerja kitaorg adik beradik kitaorg akan celebrate sekali :).
Sambutan yang sangat sederhana sbb kitaorg nie bukan la yg jenis org kaya-kaya klau nk celebrate birthday kena buat party la makan kat restoran mahaL-mahal la sekadar apa yg mampu je kitaorg buat nie tapi sekali skala best jugak klau celebrate birthday mak abah dalam keadaan mewah mcm tu tp kene tgg la 2 org adik aku tu jadi cikgu leh celebrate birthday mak abah kat Paris ke kat Korea ke kan kan kan hihihihihi



Selamat Hari Jadi "Mat Malaysia Ina Malaya"


Happy nya abah!!!!

Janggut abah sudah putih tapi tetap hensem :)

Mak saya seperti kakak saya

Asya yang gedikssss( Asya nie buah hati abah)

kita aLL

Kesayangan KAMI

Kebanggaan KAMI


*Pada adik-adik kesayangan aku boleh la korg kumpul duit kita celebrate birthday mak abah kat oversea ye :)
**Mak Abah ainn tak pandai nak bermadah puisi segala bagai cukup la sekadar ainn cakap yang ainn sangat sayang mak abah dan ainn sangat sangat bersyukur di kurniakan mak dan abah seperti kalian. Kasih Sayang ainn lebih tinggi dari gunung yg tinggi lebih luas dari lautan yang luas lebih besar dari dunia yg sngat besar ini. Terima Kasih kerana jadi yg terbaik utk anakmu ini walaupun kadang kala saya kelihatan sangat DEGIL!!!!
***Semoga Mak Abah dipanjangkan umur, diberi kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan sentiasa gembira disamping anak-anakmu yang byk kerenah ini :)
Love so much

-muCux-

0 000 Caci Maki:

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review