30 September 2011

ROKOK SANGAT BAHAYA!!!!!!!!!!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Friday, September 30, 2011
GF : u tau tak rokok ni boleh buat u cepat mati?

BF : mane ade. Jodoh ajal maut semua kan tuhan yang tentukan...
...
GF : hmmmm...berapa banyak u habiskan duit untuk rokok?

BF : satu kotak Dunhill RM10. Perghh! Feeling...

GF : satu hari satu kotak. seminggu RM70. Sebulan RM300. Setahun RM3650...sayang mula hisap rokok bile???

BF : pandai math u ni...dari tingkatan 2. kenapa?

GF : sekarang sayang punye umur 24. 24-14=10..
and then RM3650 darab dengan 10 dapat RM36500! Banyakkan yang u dah bazirkan dlm tempoh 10 tahun.

BF : so? I ade mintak duit kat u ke nak beli rokok? Tak adakan?!

GF : memanglah takde tapi kalau u tak merokok and u simpan skrg u dah boleh
beli Skyline ke... Evo ke... semua boleh!

BF : u isap rokok x yang?

GF : Tak yang...kenape tanye mcm 2?

BF : kalau u x isap rokok mcm i...mane Skyline u?

GF : !4#$%^&*??????
 hahahahahahahaha
 
 
ambikkk kau nak sangat hisap rokok kan!!!!!!
 
p/s: rokok boleh mengundang pergaduhan antara pasangan!!!!! 
-muCux-

0 000 Caci Maki:

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review