29 September 2011

Gadis Arab berjoget!! Sangat mengiurkan~

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Thursday, September 29, 2011
assalam~ 
sapa nk tgk gadis arab berjoget angkat tangan!! perhhhhh!! klau pasal joget2 nie korng mmg suka kan!!! tajuk entry tu gempaq je padahal aku nk cerita pasal Jamuan Raya atau aku rasa lebih sesuai di panggil Jamuan Penutup Raya sebab dah last raya baru la bahagian aku nak sibuk-sibuk buat jamuan maklum la bahagian aku terlibat dgn bajet so smue pegawai agak bz skit ssh nk deal dgn dorang. Nak tau apa yang istimewa bajet 2012 tunggu ye semua wahai rakyat Malaysia :)
Ok raya tahun ini bahagian aku memilih konsep timur tengah memandangkan konsep itu mmg sangat popular skg nie so kami pun tak nak la ketinggalan dgn konsep itu. Pn Cinda adalah sebagai projek manager dan aku serta 2 org rakan aku (sue n kak ros)adalah pembantu projek manager perhhh ayat x hengat punya skema!!! 
special thanksss to all member team bling bling raya yang terlibat secara langsung atau tidak langsung (nak sebut nama satu satu ramai sangat) klau korang tak ada maka tak ada lah bling bling raya ye dak? Thanks semua tahun depan kita fikirkan konsep yang lagi mencabarnye. . semalam aku dah dgr 2 3 cadangan fairy tales la garden la harap2 kita dapat merealisasikan chewaahhh kelasss kau maria!!!
oder memang senang 
nk buat?
sendiri mau hengat!!! :)
njoy da pict ya uolssss~

Ya Marjina



Welcome



unta padang pasir

Rumah Sheikh Al- BAC


Marjina sedang bersiap~

sheikh al-amin sedang memberi "ceramah"

Dua orang mc yang sangat menghiburkan

2 orang pak arab yang sudah lama terpisah
Oh damn!!!!
kami All
Lelong! lelong!


Salah satu games "cuba teka siapa saya"
Kelihatan mereka sedang berusaha utk menyuai padankan 
games "meh anyam ketupat"
Fokus belajar buat ketupat atau sebaliknya :)

Pasangan yang tak bape nak sesuai
minah arab yg gorjes

Sheikh Al-Amin dan dayang-dayangnya




Khadam


 p/s: u all mmg best big thanks ya guys :)

-muCux-

2 000 Caci Maki:

cinda said...

oh ente..silalah besarkan gambar tu...barulah nampak lebey GOJESS

muCux said...

ahlan wahsalan cinda~
bhukan ana xmau besakan itu gambar lah tp bhila ana besarkan gambar itu akan mengundang kechacatan ana phunye bloh lah. .
ada fahem?
hihihihihi

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review