20 September 2011

Bertunang Sudah Saya!!!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, September 20, 2011
ambikkkkk Kau!!!!

gatai!!!!


Ada ke yg kecewa tgk pict nie? myb ada yg kecewa tidak di jemput atau kecewa kerana hati ini sudah di miliki :) wahh sangat perasaan Ok!!!!. . .
don't panic gambar adalah sekadar gambar hiasan atau lebih tepat aku sedang berangan dan gatal mahu kawin hahahahahaha :)
bila tgk kawan-kawan semua dah ada family sendiri perasaan takut aku mula timbul takut  kenapa? takut jadi anak dara tua sebab sampai skg aku tak ada bf lagi huaaaa!!!  sangat syahdukan? :(

"Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku"

**aku rasa memang sangat kena lirik itu utk aku~


12 000 Caci Maki:

cinda said...

wah wah wah..akak aminkan jerkk...
semoga ain bertemu jodoh yang terbaik ..

Faztee Danisha said...

tahniah *-*
Don't say no, no, no, no, no
Just say yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
And we'll go, go, go, go, go
If you're ready, like I'm ready

'Cause it's a beautiful night
We're looking for something dumb to do
Hey baby
I think I wanna marry you

Cik Bib said...

ala ain..sama la dengan aku ain..uwa.uwa.

meh sarungkan aku cincin lak ain.ekekekee...

muCux said...

cinda: i pun aminkan jugak semoga ainn cepat bertemu jodoh yg baik :)

muCux said...

faztee: tgh tgg org bagi lagu 2 kat aku hahahahahaha. . .lambat bebeno

muCux said...

cik bib: ratu propa kau jgn x tahu hahahha
meh aku sarung kan cincin kat jari kaki kau :p

Faztee Danisha said...

mr bruno mars dh nyanyi tu..pe lagi..just say yeah..yeahhh..yeahh..dpt omputih

muCux said...

faztee: tunggu dia blaja ckp melayu br aku jawap yeah yeah yeah hihihihihi

Sue_Echan said...

amboi2 cik ain.. InsyaAllah.. smpaila nnti jodoh ko...

muCux said...

Sue_echan: gediks bukan? hihihihi

Saie Saidah said...

padan la payah nk jumpe skang... da bergelar tunangan olang... tahniah...

muCux said...

Saie Saidah: sorie la x jemput u nanti kawen i jemput ye u jadi penyepit i taw hihihi
jgn kecik ati plak nie majlis biasa2 je hahahahaha gatai!!!!

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review