11 August 2011

Deco bersama EriC

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Thursday, August 11, 2011
assalam~
selamat pagi semua
blog sudah bersawang bukan malas tp sibuk dgn aktiviti bulan ramadhan. wahh sibuk bebeno yark kamu? travel selayang putrajaya di bulan puasa ini mmg sangat memenatkan tp apa boleh buat tanggungjawap kenalah aku laksanakan. korang bayangkan 4.30 aku grk dari ofis sampai selayang jam 6.30 paling cepat 6.15 haiyoooooo mcm mau blk muar pLak kan sampai uma mandi solat asar tolong pape yg patut kat dapur pastu mlm niat nk p terawih tp selalu di batalkan sbb keletihan jam 9 aku dah membuta :). 
Ok aku bukan nk cerita nape aku tak pergi terawih hihihi tp klau sempat aku dan tak penat aku akan gagahkan jugak p terawih x caye tgg next enrty ok? hahahaha. Entry kali nie aku nk kongsi majlis berbuka puasa konsep kampung "contemporary" (sorry tak dpt nk fikir nama konsep yg sesuai) konsep x komersial langsung hadap je la OK!! Dari segi hiasan meja makan ala2 modern gitu dari segi juadah pula ala2 kampung nyammmeeee!! paling aku suke daging salai masak lomak cili api cik masyi menjilat pinggan taw! tak percaya nanti suruh cik masyi masak :). pict x banyak sbb semua sibuk kat dapur so pict yg sempat je la erk. SpeciaL thanks to En Amin. Cik Masyi n Cik Kay yg berpeluh-peluh sediakan semua nie. Opssss ada lagi sorg incik JenoL tukang salai daging sampai tersalai tangan sendiri :). 

 nampak x kat cermin tue tukang masak import en. Amin 
hihihiihihi

 Ok!! aku berangan!!

 sue pLak join Berangan 
"asyik snap pict kau je ainn aku pun nak juga"
katanya~
(magsa: incik jenoL ada jugak la sumbangan kau kan dr membuta je hihihih)


 Masa ni sampai je rumah en .Amin (tuan rumah yg cantik ini) giLer terkejut 
ingatkan jemputan biasa2 je 
sekali masuk tgk mak aiiii ala-ala HOTEL gitu nk makan pun aku terikut protokoL
hahahahaha


 kami x abis lagi!! nah hadap!!

 yang lain sibuk masak aku ngan sue sibuk posing dah la dtg lambat 
anak dara zaman skg bukan suke nk tolong2 org "tua-tua" kat dapur
ptt la susah nk dapat jodoh
ye dak?

 atas meja baru 2 jenis juadah Ok!! 
ada lagi sampai x muat meja then 
terpaksa alihkan semua mangkuk2 yg x guna hihihihihi

buat-buat sibuk je tue


P/s: Next Berbuka konsep ala Thai plak katanya jenuhlah nk cr baju thai nk bagi kene ngan konsep hihihihihi                       
      myb x dapat join next berbuka :(

-muCux-

5 000 Caci Maki:

zainul zaki said...

agak terkilan aku kerna namaku tidak dsebut...tangan ku hangus salai daging, kudrat ku byak dgunakan untuk angkat barang.. hahaha,, tidoq lg byak

muCux said...

aduss sentap plak
kan ada nama kau aku sebut tp bukan part menghargai penat lelah kau la sbb kau asyik tido je tp ok la dr aku dtg lmbt pas2 trs posing2 kan hihihihi

SuSuLemakManis said...

haha.. mnyesal x snap pict makanan aritu.. banyak da banyak dah.. menarik pon ye gak.. agaknye sebab tertarik ngan deco dalaman uma ni kot jadik lupe..hihi...

muCux said...

susu tau xpew. . .smpai2 je trs posing. ..
jenoL aku dah letak nama kau suke!? hihihihi sory erk tertingal :)

zainul zaki said...

sedih,,kne ingatkan dlu... nak topup gtau haha...

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review