15 August 2011

BERBUKA @ PICC

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Monday, August 15, 2011
Assalam uoL~
MOOD: kekenyangannnnnn~ kenyang berbuka kat PICC terasa smpai skg beb! hahahah aku suke menipu!!!! siLa jgn percaya.  Ok kali ni aku nk kongsi ngan korg semua kemeriahan berbuka puasa di PICC nyammmmeee sedap dan bebaloi. Buffet Ramadhan PICC RM55 utk dewasa utk kanak2 aku tak pasti plak. Macam biasa crew aku kali ini ialah Sue, jenoL, cik masyi, cik kay n en amin (dan beberapa pegawai atasan lain). Konsep PICC kali ini adalah ala-ala MOROCCAN timur tengah gitu dua org penyambut tetamu lengkap berpakaian ala2 Arab classsss!
Makanan tok sah cita macam-macam ada kambing bakar, sate, noodle, nasi arab, pencuci mulut, laksa, nasi berlauk, serius aku ckp aku tak dapat nak rase smue jenis makanan sbb mmg dah tak boleh nk sumbat lagi mmg berbaloi la dgn harga kan???lepak smpai jam 10 pun x boleh nk masuk segala jenis makanan. nanti korang try pLak erk berbaloi-baloi!!!




 b4 gerak wajib Posing!!!

 si pendek~ 

 Antara Hiasan

 JenoL n sue



 Chiken kabsa

 Kambing golek (pict sedikit blurr)

   Sate Ayam dan Daging

Dim Sum

ABC

Puding Roti

 Sirap Selasih



 Cik Masyi n Me

 Dua org budak terencat!!!


 FB FB FB!!

 En. Amin sangat menikmati
jenoL kekenyang!!!


 Cik Lina n Me


 Cik Susu




P/s: next VISTANA HOTEL. . melantakkkkkkkk!!!!!!


-muCux-

4 000 Caci Maki:

LIYA said...

aik cm pernah tgk gmbr di atas hehe

muCux said...

Liya cam biasa copy n paste pada mereka yg turut berada di tempat kejadian hahahaha

CNK said...

sedap n worth tak ek? cnk nak cubalah buka pose kat picc nih... info plis...

muCux said...

CNK: harga satu kepala utk dewasa RM55 kanak-kanak i lupa bape hggt
u boleh call kat nie utk booking
03-88876230/
016-3027761

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review