12 August 2011

BERBUKA DAN TERAWIH DI MASJID TUANKU MIZAN ZAINAL ABIDIN

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Friday, August 12, 2011
Assalam~
Macam mana puasa hari ke 12 ini? OK? hopefully di berkati hendaknya. Hari ini Ramadhan ke 12 dah makin byk lagu-lagu raya kat stesen radio aku dgr ermmm hadap je la walaupun aku kurang gemar sngat awal ramadhan dah pasang lagu raya biar la sekurang-kurangnya ramadhan ke 15. Ada sesetgh stesen radio dua ramadhan dah pasang lagu raya so sad patut nie lebihkan slot2 keagamaan memandangkan ramadhan nie adalah bulan keberkatan dan Lagi satu aku tak berapa berkenan bila ada golongan yang tak berpuasa then dengan bangga nye post dekat FB atau tweet "sedang menjamah MCD @. . . . . . " "Blurrpppp kenyang alhamdulillah" sungguh kurang ajar bagi aku. Ok stop jadi ustazah kang ada org benci plak pandai je nk berlagak baik hihiihihi

Ok ingt x entry smlm aku ada ckp pasal terawih ok entry kali nie aku nk kongsi ngan u all terawih dekat Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin atau lebih mesra di panggil masjid besi oleh org sekitar Putrajaya. 

Besttt owhhhh!!! 2 je mampu aku ckp suara ustaz tue sangat lemak berkrim ada sorg mmbr aku jenoL nama dia sebak bila dgr bacaan ustaz tu dia siap rekod lagi classss kau jenoL!!!.1st time jejak kaki kat masjid besi aku ngan sue boleh sesat sbb masjid itu sngat besar tanya ada kakak kat situ rupanya dia pon 1st time dtg n sesat jugak berbekalkan semgat yg kuat aku dgn sue ikut kata hati last2 jumpa jugak dewan solat. sampai-sampai je org x ramai lagi sbb baru jam 6.45 masuk magrib org dah mula ramai mula berbuka ngan kuih dan kurma kemudian buat solat magrib jemaah selesai solat magrib baru la makan nasi abis makan nasi terus buat solat isyak dan terawih aku dgn sue buat lapan je cukup la dari xde kan? 2 hari berturut2 aku ngan sue buka kat masjid besi. 2 hari lepas tu aku, sue, jeno,l en amin, cik kay n cik shita terawih kat masjid putra plak salah satu masjid yang menjadi kebangganya Malaysia. 

 Muka tanpa makeup aku dan sue


 muke gediks haruss!!!


 Dewan SoLat


7 000 Caci Maki:

SuSuLemakManis said...

bersinarnye muke ii.. haha...

muCux said...

sucikan cik susu hahahaha. ..

SuSuLemakManis said...

hihi,,sgt suci la....

Faztee Danisha said...

nawaitu....

cinda said...

haaa ustazah faztee dah marah tu...
chomelnyerrr susu ngan cuxcux..cam awek indon dlm sinetron jerk...
kalo sanding sesama nanti pun chomel bangett kan kan

cinda said...

haaa ustazah faztee dah marah tu...
chomelnyerrr susu ngan cuxcux..cam awek indon dlm sinetron jerk...
kalo sanding sesama nanti pun chomel bangett kan kan

muCux said...

cinda : nama pun ustazah mmg cam 2 hihihihi. . .
awek indon ka?indon jarkata kira ok la klau indon yg dtg2 malysia tanpa izin kayak membantu rumah haiyooooo x rela i hahahahaha

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review