01 August 2011

BBQ at POrt DICKSON

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Monday, August 01, 2011
mornink~
MOOD: Bersemangat menunaikan ibadah puasa  hopefully korg jugak bersemangat macam aku yela kita nie bukan budak kecik yg baru nk belajar puasa nak lemau sana sini ye dak? *wink*. Di kesempatan ini jugak aku nk ucapakan selamat berpuasa  kepada seluruh umat islam maaf dipohon andai ada keterlanjuran kata.
Ok entry aku bukan nk cerita pasal puasa tp nk cerita pasal aktiviti aku n kawan-kawan sebelum puasa ~ "BBQ at PD"(entry puasa tunggu ye). Kejadian berlaku pada 30.7.2011. Bbq nie konon-kononnya nak mengeratkan lagi silaturahim dan bersantai sambil merehatkan minda disamping mencari kasih sayang dan jodoh hahahahaha tp aku tetap x jumpa jodoh aku jugak. Hati sudah terpaut pada sang arjuna walaupun arjuna itu hanyalah khalayan akan aku cari sampai lubang cacing siapa empunya diri itu selagi aku mampu wahh nak selit jugak sang arjuna kat sini angau tahap maximum nie :). ok stop pasal arjuna jom layan pict BBQ at PD njoy ya!!!!


 Pacak Khemah utk gadis melayu terakhir
 
 gadisssss

 Teruna's

 The krew's

 Ok mulanya aku yg beriya offer diri nk potong tembikai tue 
tapi akhirnya cik jem aka mila jugak yg potong bukan 
sebab aku x reti potong tembikai OK!!! 
tp mmg sebab aku saje nk bagi cik Jem expose hahahaha
SILA PERCAYA!!!!

 Makan dan makan
(motip cik naz tunjuk jari )

 Org kuat Kipas

 Amer n sapa tah nama dier aku x kenaL

 Goreng jgn x goreng 
(purple 2 aku cop tp x taw sapa nama dia hihihi)

-muCux-

4 000 Caci Maki:

SuSuLemakManis said...

beztnye ainn...bile kite nak buat mcmni...soNoknye...

cinda said...

wahhhh bestnyerrr..
nanti kita wat cam nih kat wetland ek....dah suh jenol arrange...
ain masih bujang sronok la join camnihh...

muCux said...

Susulemakmanis: mmg best beb. . lagi best camping tido barang 1 2 malam hihihihi

muCux said...

cinda: ok2 klau buat pas raya i join. . .jgn lupe letak nama i dlm list hihihihi. . .sngat best Ok!!!

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review