05 July 2011

Sukaneka Teluk Senangin~

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, July 05, 2011
assalam uoL~
MOOD: happy gila sbb jab lagi aku nk derma dara darah adehhhhhh happy kew?takoottt sebenarnya nie tak pernah derma darah lagi, 1st time nk try cuaknya bukan main lagi mengalahkan org nk bersalin. Apa-apa pun doakan aku selamat nye kawan-kawan. Ok entry kali nie aku nk bawak korg join sukaneka family vacation aku kat teluk senangin,lumut PERAK. Entry before nie aku dah kongsi pasal ikan "si PARI-pari" kali nie aku nk ajak korang join satu lagi aktivi family aku kat sana taadaaaa "SUKANEKA". . so njoy da pict ya :)

Start dgn aktiviti kanak-kanak bawah 12 tahun. . kutip gulu-gula~



Pose duLu ambik mOOd. . .

 Ke garisan, sedia MULA!!!!!!

 Cepat-cepat!

 Yang Tua yg lebeih-lebih
 Kutip jgn x kutip

Lepas kutip simpan kat mak :)


2nd game utk dewasa. . . musical chairs. . .




 yang dukung anak pon sibuk nak main :)

 nie pon sama 

 Nie kes dah kalah tapi xnak kuar




3rd game utk pasangan. . .baling belon berisi air









Last sekali. . . .main sepak-sepak




 p/s: Hari yang paling bahagia adalah hari di mana dapat berkumpul bersama family tercinta

1 000 Caci Maki:

sha a.s said...

bestnye babe!

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review