28 July 2011

BROGA HILL with friend~

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Thursday, July 28, 2011
assalam~
entri berlapuk dari aku.
MOOD: Hiking oh hiking~ Last week aku n da geng telah berjaya menawan gunung Bukit Broga dem!!! lagi sekali aku sebut bukit ok!! bukan gunung!! tp aku sangat bangga walaupun hanya bukit hihihihi. Org kata nak memulakan sesuatu kena start dari bawah dan oleh sebab itulah aku start dari bukit padahaL aku boleh je terus nak naik Gunung Stong x pun Gunung Kinabalu tp aku tak nak kang org kata poyo plak dak nie OK! aku merepek sila abaikan!!!. Bukit x bukit la balik dari Broga tu badan aku sengal-sengal bukit, maklum la main redah je warming up apa jadah semua tak buat ha mendapat la kau. Misi seterusnya tawan Gunung Kinabalu!! yeahh!! aku berangan!!! naik Broga pun terkial-kial nak naik Kinabalu konon, dah lama x bersukan fitness pon dah xde lepas nie kene start bersukan balik. oh penyakit M tolang la kau lenyap~.


 bibir aku yg tebaL mengiurkan x? 
hahahahaha rase nk siku je



 lemak bersepah-sepah

 mucux n da geng



 cik sophis

cubaan membuat muncung itik yg sedang
popular di kalangan awek2 comeL. 
comeL kan saya? 
demm!!! aku rase nk pijak diri sendiri

 aku sedang berangan photoshoot pre weding!! ahaksss

 pict nie candid OK!!! sila percaya

 sedang mengumpat


 turun sahaja terus serbu askerem!!! 
kalori naik bukit hilang 2kg trn tambah bLk 3kg

 Terima kasih "PAPA" sbb blanje askerem

 dan terima kasih jugak sbb buat mendakian aku x berbaloi
-askerem
-keropok lekor
-Super Ring
-kenduri Kawen
=
+5kg
*wink* terbaeeekkkkk

p/s:giler kuasa pict aku jew yg berlambak :)

-muCux-

3 000 Caci Maki:

sha a.s said...

ktne ni eyh? cantek la bukit tu..aku suke bab yg ade lalang tu...

muCux said...

shayang~ bukit nie kat semenyih. . .ramai org naik sbbbukit ini xdewla mencabar sngat tp aku jew yg terkial2 hahahhaa

SuSuLemakManis said...

aku da timbang berat badan aku... naik sekilo.. wah.. sonoknye aku...

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review