03 June 2011

kawen itu sedap kew!!!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Friday, June 03, 2011
assalam smue~
tajuk n3 x leh blah!! xde kene mengene kot!!!
mood: xpasti sedey atau gembira. . .
Bulan nie je dekat 10 org mmbr termasuk sedara mara kawen. Ok aku happy sbb dorg happy ermm tp betol kew aku happy? ofcos la aku happy org2 yg aku syg smue dah menuju ke alam rumah tangga. Ok fine aku x leh nk tipu perasaan aku!! damn!!!!. Dalam-dalam happy aku ada skit rase sedey bukan sedey sbb apa sedey sbb aku masih lagi camnie sampai bile??? aku leh ckp aku ok jew hidup single tp kekadang 2 rase sunyi nak mapus. Umo-umo cam aku nie pttnye dah ada steady bf!!!! Aku penat kot nk layan soalan -soalan "kau bila lagi" kau nie mesti memilihkan sbb 2 xdew bf lg" "tipulah xdew bf" "kawan ramai tp sorg pon x sangkut". Boleh x aku nak haramkan soalan 2 di ajukan kat aku.  

Ok jgn ckp pape!! aku taw "jodoh pertemuan di tangan tuhan". "Suatu hari nanti kau akan jumpe jodoh kau". "Bawak bersabar"."banyakkan berdoa". 
aku dah muak dowhhh!!!!

p/s: weih geng tolong bagi pendapatan dalam bentuk lain boleh x?

sekian terima kasih.

5 000 Caci Maki:

Republic Aku said...

kena rajin bercinta dan cuma pilih yang terbaik...jgn peduli dgn kata org " kau ni macam playgirl la.." bila tak kawin2 lagi kau juga yang kena...

kalau sudah bercinta dan masih putus berpuluh kali ,itu maknanya kena mandi air jejantas!!!

muCux said...

republic:hahahaha sangat lawak air jenjatas ka? kat putrajaya nie byk jejantas nanti i pilih jenjatas yg mane satu ye :p

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

org mmg suka tanya soalan mcm tu..biasalah..nasihat akak..tunggu saja..nnt adalah pangeran utk kamu..

shark said...

entahnya. bila dah sampai seru nanti ada lah tu ;)

Faztee Danisha said...

kawin itu sangat sedap bg yg tahu menghayati nilai sebuah perhubungan ..aisehhh..
katanya takdir jodoh ptmuan di tgn NYa..tp kita bertanggungjwb jugak harus berusaha dan menyerah usaha itu kpdNya..
syukur atas nikmatnya
petronas untung besar..kemain lg

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review