22 June 2011

Aku pemuja sang arjuna itu!!!!!!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, June 22, 2011
hellooo uoL!!!
MOOD: mandi x basah makan x kenyang tido x lena percaya x? ya!! mmg itu jadi kat aku skg nie aku sudah giler atau dgn erti kata lain sudah angau sama itu sang arjuna. Hakikatnya dier sudah berpunya dan dier sngat jauh dari aku. Apa yg mampu aku buat hanyalah membaca setiap entry hasil dari pemikiran dier yg bg aku sangat sangat sangat superb. Sang Arjuna aku seorg Blogger *winkkkk*. Dari penulisan turun ke hati lalu jatuh cinta. 

Timbul satu perasaan yg x leh aku halang Adehhhh jiwang nie weih!! hahahaha (cube utk meniru sang arjuna itu tapi ayat aku sangat skema bastard). Sehari x bace hasil penulisan dia aku serba x kene rase mcm x msj or cll bf  rindu yang amat sangat (Ok! sangat gedik disitu). Sanggup 2 baca entri sang arjuna byk2 kali, bila baca entri sang arjuna konon-kononya mcm kuar date dgn dierla *sukee!!!* choiii!!!

Sebelum tido mesti baca tweet n blog dier utk ambik tahu luar dalam dan hari-hari jugak lah aku tunggu tweet n entry dari sang arjuna klau x rasa cam nk mati bunuh diri hahahaha ok aku mencarut  mengarut. Ermm kapan la aku dapat jumpa dgn sang arjuna pujaan hati. pap! jgn nk pasan sampai bile2 pon kau xkan jumpa Ok!!!. Aku hanya mampu menjadi pemuja rahsia sang arjuna itu sbb aku sendiri tahu kenyataan nya :)


P/s: bile bace tweet sang arjuna rase nk balas tp malu *lariiiiiiiii*

-muCux-

7 000 Caci Maki:

sha a.s said...

angau dah ko ni..chaisss...ehehe..sabar²..sila cr pengganti :)

Faztee Danisha said...

poyo le budk ni
bukn dia dh bpunye ke..
pemikir yg kritisannn

muCux said...

sha: hahahaha tgh menahan saba la nie penganti sedang usaha mencari :)

muCux said...

faztee: kamoo tahu ka siapa org nye? bukan dier ma. . blogger lain hahahaha. . .

Faztee Danisha said...

udah le kau..

muCux said...

faztee: oh no!!! bukan dia sang arjuna saya ;)hahahaha

Faztee Danisha said...

APE2 AJE..if bukn yg tu bgus gk..yg len up 2 u..emm..nmpknye u dh add AA in yr tw

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review