23 May 2011

SUKAN itu SIHAT!!!!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Monday, May 23, 2011
heLLo dear~
Mood: Jari jemari tengah penat dok klik2 air asia asyik loading jew sangat "tensi" . . .plssss air asia tolong la bg peluang kat aku dan rakan-rakan aku utk teruskan niat suci kami ingin merehatkan minda sambil menghabiskan duit kami yang x seberapa ni kami mahu bercuti!!!! :). 

Ok cukup bukan itu yang aku nk cite, utk N3 kali nie aku just nk sambung N3 aku yang nie   
(bulan yang sangat sibuk) dan kongsi pict2 aku yang konon-konon sibuk sepanjang buLan lepas. 


FUTSAL

 Pengurus dan juruletih


 TEAM LELAKI(JOHAN) dan TEAM WANITA(NAIB JOHAN)


  POLICY(DASAR MOF) xdew bahagian ktorg x jalan malaysia nie.

 KEEPER kaki sakit tp tetap main semangat kesukanan :)terbaeekkk!!!
 

 NETBALL

 NETBALL POLICY TEAM

NETBALL TEAM NAIB JOHAN
(nmpk x madel ktorg hihihi)


 POM POM GIRL (menyibukan diri)





 **Pict holiday akan menyusul kemudian ya .
***pict curik kat cik sue :)
-muCux-

2 000 Caci Maki:

RaraPuing said...

wahhh hebatnyerr dia :))

muCux said...

Rarapuing: hye dear miss u lorh :)
hebat x hebat sangat ler cukupkan korum jew :)

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review