24 May 2011

AIR ASIA oh AIR ASIA

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Tuesday, May 24, 2011
mornink~
MOOD: Masih bersemangat ingin meneruskan cuti-cuti Malaysia dan Asia. Pepagi datang ofis dah tengok kakak ofis aku nie dok bukak AIRASIA sambung semalam punya booking membuatkan aku ghairah nk bercuti lagi. Semalam aku dah booking utk g KK n Bandung itu pun dari pukul 12 bukak, petang baru dapat booking. Bandung plak kakak ofis aku sambung booking kat umah baru la dpt so hari ni aku nak try tengok phuket or krabi. Harap-harap  senang ler nk dapat. Promosi AIRASIA nie memang membuatkan aku hilang ingatan. Kerja, makan, minum semua tah ke mana selagi tak dapat selagi itulah asyik mengadap jew. Tiap-tiap tahun aku tunggu promosi AIRASIA nie, promosi camnie  jew yang leh buat aku fly jauh-jauh kalau tak tunggu promosi xtaw la sampai kew tak aku tempat-tempat nie semua. (Mahal kot klau normal price) Tak kisah la kene tunggu setahun pun janji tambang murah n berbaloi-baloi. 
Pada korang yang tengah sibuk booking jugak selamat "berbooking" ya.


p/s:
Doakan booking i sukses ya :)

-muCux-

2 000 Caci Maki:

LIYA said...

jumpa di bandung huhu

muCux said...

liya: u pergi jugak kew? hihihihihi jom2 g karbi :)

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review