04 April 2011

WUJUD ke cinta pandang pertama??????

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Monday, April 04, 2011
assalam uoL!!!
Mood pada saat nie adalah tersangat lah jiwang rase nk cll sinar or suriafm nk bg ucapan cinta kasih dan sayang jew kat radio hahahahaha damn!!! pLsssss La tolong jgn buat benda giler Ok!. . .Kang ramai yg menyumpah seranah kau. . .

Korg smue percaya x cinta pandang pertama?
bagi aku cinta pandang pertama x wujud kot. . klau wujud pun sementara je lepas 2 3 bulan hilang paling lama pun myb setahun. Cinta pandang berkali-kali pun ssh nk kekaL ni kan pulak cinta pandang pertama. Zaman cinta-cinta monyet dulu myb aku percaya kot tp skg nie klau x kenal hati budi sesorg 2 mmg 99.99% kau akan di tipu. Bila dah syg tgk2 bf org la, laki org la,  bapak org la, bapak ayam la n mcm2 lagi, yang busuk n jahat dah tentu perempuan yg di tipu nie sbb kacau bf org or laki org. Jantan 2 dah tentu baik konon nye klau tepuk sebelah tangan x kan bunyi ,klau perempuan x gatal xkan menjadi masalahnya klau kat dahi jantan2 nie ada cop dah berpunya mmg aku x kan layan la. Aku pon x ingin la jantan-jantan cam 2. . .  kau ambik n kau simpan la jantan keparat cam 2. . .

p/s: berckp atas pengalaman :)

-muCux-

9 000 Caci Maki:

Axieda'great said...

alhamdulillah
saya berjaya ngan cinta pandang pertama saya
sila senyum sampai telinga

muCux said...

hihi pandang skali teruz jatuh cinta dasyatttt!!! aku pon nk jugak kak cam 2 tp ssh la laki nie byk sngt propagandanye. . .

qucachahir said...

betol2...
tapi..satu hari nanti awk akan jumpa "the right person"..
pastue..mesti cakap..amazing..
then..kene pertahankan apa yang dah dimiliki tue..
pertahankan sebab terasa sayang nak lepaskan.. ;)
bercakap dari pengalaman.. =)

muCux said...

@qucachahir: hihi x saba nk tgg dat time! lmbat lagi kew? hahahahahaha

qucachahir said...

hehe..xtau laa lambat kew awal..
tapi sebagai perempuan kene pandai memilih lelaki..
takpe memilih..asalkan bahagia.. =)
baru ley jumpa "right person"
gitu.. ;)

Sam Posmen said...

cinta pandang pertama menghampakan. sampai sekarang single je. * sigh

muCux said...

@qucachahir: memilih pon kene berpada-pada takot nanti pilih2 sangat dapat yg x betOL jugak :)

muCux said...

@sam posmen: single itu sejuk(cool) terbaeeekkk wokkkk!!! :)

first luv said...

skali pandang bleh jatuh cinta....tak mustahil skali pandang bleh benci sampai mati

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review