20 April 2011

SEBAK!!!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, April 20, 2011
Selamat tengahari~

Mood : Sebak. . .nape???? bukan sebab putus cinta or kekasih di rampas org tapi sebak sebab blog yg menjadi makanan faberet otak aku akan ditutup esok. DAMN!!!!! macam mana hari-hari aku tanpa kau???macam mana aku bila x bace blog kau, penulisan kau, idea-idea kau?argghhhhhh!!!! sedey bila org yg superb cam kau nk  tutup blog kau sedangkan blog skg nie sangat memerlukan org cam kau. 

Di dalam sebak ada sedikit harapan bila kau cakap blog kau akan di tutup tapi akan  melahirkan satu blog baru dgn idea-idea baru dan aku harap blog baru kau akan sukses. Aku jugak akan sentiasa menjadi pembaca setia kau dan aku harap konsep penulisan kau tidak jauh lari dari blog kau yg dulu.

Last sekali aku nk ucapkan terima kasih AA kerana melahirkan blog yang boleh membuat aku berfikir. 

p/s:  Aku sangat kagum dgn KAU.

-muCux-

4 000 Caci Maki:

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

urghhh...sp tu dear...? np smpai nk tutup blog??? :O

muCux said...

@cik bunga: 2 la sedey dah la blogger feberet i plak 2. .klau nk taw u tgk sidebar "apa kata mereka" cari la mane satu blogger yg nk ttp blog 2 sib baek ttp blog n lahir blog baru :)

Faztee Danisha said...

ileks le..ade le tu..entah gempak je..mesti muncul le nt

muCux said...

@faztee: muncul dgn blog baru aku dah follow dah hahahahaha

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review