18 April 2011

SALAH SATU ALASAN LELAKI XNAK KAWEN!!!!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Monday, April 18, 2011
Aku tgk mentor lagi!!! hihihihihi x miss caya la ainn selama nie aku x pernah taw konsep mentor camne tapi musim nie aku cam byk plak masa mengadap tv tgk mentor wah siap like kat FB lagi "classsss kau ainn" myb sbb aku dah jarang melepak ngan mmbr2 kot klau x dulu mane dok uma. . . Masa aku tgk mentor tue tetiba aku tertarik ngan lagu duet ayish bersama uji rashid . . Lirik lagu 2 aku rase mmg antara alasan lelaki xmau kawen or x ready nak kawen. . benarkah wahai kaum adam???? jom kiter tgk skit lirik dier. . . 

Hail Amir & Uji Rashid

Menunggu Nasi Minyak 

Uji:
Cik Hail jangan marah kalau Uji bertanya
Mengapa Hail belum naik pelamin
Ku ingin merasa nasi minyak kau pula
Lekas-lekaslah kahwin

H.A:
Aduhai Uji Rashid kau buat ku tertawa
Poket ku ini selalu kekurangan
Oh... Ini kan pula hendak kasi makan
Anak daralah orang

( korus )

Uji:
Hei... Sampai bila ku kan menunggu
Nasi minyak kau itu

H.A:
Sampai ku lihat duhai Uji
Mempunyai anak seribu

Uji:
Cik Hail Uji agak jadi bujang terlajak

H.A:
Bujang terlajak tak apa lah Cik Uji
Oh... Asal kan jangan
Oh... Aku menjadi
Bujang senget sebelah

Uji:
Hail kaki temberang

H.A:
Eh... temberang apa pulak Cik Uji

**nie lirik sebenar tp bile uji duet ngan ayish lirik tukar nama. . .

0 000 Caci Maki:

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review