28 April 2011

RINDU pada MEREKA YANG DULU

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Thursday, April 28, 2011
assalam smue~
Harap semua dalam keadaan yang ceria hendaknya. Perut terasa lapar tapi xmau ikut sangat kata perut nie sbb bekpes tadi aku dah melantak kaw-kaw then x sampai jam 1 perut aku dah bunyi-bunyi memang nak kena la kan, klau aku ikutkan kata perut nie alamatnya aku akan jadi OBES!!!
MOOD: Sedih rasa nak nagis tersedu sedu sambil tekup muka kat bantal. Sebab apa? aku sendiri x taw tp ada kene mengena dgn tajuk entry aku.

Selalunya aku tgk kat tv je pasal masalah dalaman family nie tp kali nie benda macam tu jadi depan mata aku. Aku sendiri x tau mana silapnya  n apa puncanya(myb sbb "DIER") yang pasti semuanya berubah kalau dulu rapat skg jadi x rapat, kalau dulu sayang skg jadi x sayang, kalau dulu mesra skg jadi x mesra, kalau dulu bertepuk tampar skg lalu sebelah pun x bertegur. Gurau senda, gelak tawa semua dah hilang, hilang tah kemana. Semua dah jadi cam orang asing. 
RINDU pada MEREKA YANG DULU. . . 

Pesan Memesan 
**sayangilah mak abah selagi mereka masih bernafas
jangan biarkan mereka menangis kerana sikap dan perbuatan kita

jagalah mak abah  tika mereka tidak berdaya
kerana mereka sanggup menjaga kita tika kita sakit

mereka melahirkan, menjaga dan mendidik kita
balaslah jasa mereka walaupun hanya sebesar zarah
namun, ianya tetap takkan terbalas. . . 

Kasih Ibu membawa ke Syurga Kasih ayah SELAMA-LAMANYA. . . . 
walaupun mulut kata tak kisah namun jauh di sudut hati 
mereka aku pasti mereka sangat rindu kalian.

-muCux-

5 000 Caci Maki:

Sophis-Tcated In Blog said...

sedeynyer babe..aku ase cam nak balik kmpg lak mggu ni.. tp mak aku xde..rindu kat mak+abah aku..

muCux said...

jon sue kiter blk kg.
aku pon rindu kat mak abah mertua aku kat kg 2 jugak :)

Republic Aku said...

kalau sudah begitu..pulang la...lepaskan rindu dendam mu.

muCux said...

@republic: org yg di rindu tah iLang kemana :)

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

c i n t a b u n g a HENNA PRE ORDER just ready! :)

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review