27 April 2011

Konsert Wings Opera Hidup di Istana Budaya

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, April 27, 2011
Tarikh        : 29 April – 1 Mei 2011
Masa        : 8.30 Malam
Tempat        : Panggung Sari, Istana Budaya   
Tiket                                :            RM65, RM85, RM125, RM165, RM205, RM245, RM305 & 
                                                      RM450(Ekslusif bersama Wings)
Tempahan/
Maklumat Lanjut      :                 Box Office,
                                                       Istana Budaya,
                                                       Jalan Tun Razak,
                                                       50694 Kuala Lumpur.
                                                       Tel : 03-40265558















:
 
Plan tempat duduk Penonton
 
Konsert nie kat Istana Budaya so istana Budaya nie bukan tempat-tempat yang kite leh redah jew kat sini aku lampirkan sekali etika-etika pemakaian di Istana Budaya. xdewlah nanti sampai sana korang kene halau sebab xdew etika pemakaian Istana Budaya plak.

Etika Penonton

Orkestra/Koir
Sut rasmi, batik atau kemeja lengan panjang.

Teater

Kemas, sopan dan bersesuaian.
 
Tidak Dibenarkan Memakai
Seluar jeans yang lusuh/koyak, kemeja T berkolar bulat, seluar pendek, pakaian menjolok mata, pakaian sukan, kasut sukan dan selipar.
 
Peringatan Penting
Penyambut tetamu Istana Budaya berhak menghalang sesiapa sahaja yang tidak mematuhi peraturan-peraturan tersebut daripada menonton persembahan. Program yang dijadualkan bakal berubah tanpa notis awal. 
  • Tiket yang telah dibeli tidak boleh dipulangkan atau ditukar.

  • Penonton mesti berada di tempat duduk 15 minit sebelum persembahan bermula.

  • Penonton yang lewat akan dibawa ke bilik menunggu sebelum dibenarkan masuk ke auditorium pada masa yang sesuai.

  • Kanak-kanak di bawah umur 6 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam auditorium kecuali bagi produksi khusus untuk kanak-kanak.

  • Hanya bagi persembahan matinee sahaja, kanak-kanak berumur 4 tahun ke atas dibenarkan masuk dengan syarat ditemani oleh orang dewasa. Bayaran akan dikenakan untuk menonton.

  • Kamera dan sebarang alat rakaman tidak boleh dibawa masuk tanpa kebenaran Pengurusan Istana Budaya.

  • Telefon bimbit dan alat kelui hendaklah dimatikan sewaktu memasuki auditorium.

  • Merokok, membawa makanan dan minuman ke dalam auditorium adalah tidak dibenarkan sama sekali.

  • Penonton dinasihatkan supaya menjaga barangan berharga. Istana Budaya tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan terhadap barangan tersebut.

Penonton Yang Terlewat
Semua persembahan akan dimulakan tepat pada waktu yang dijalankan. Penonton yang lewat tidak akan dibenarkan masuk sehinggalah tibanya waktu yang bersesuaian. Kakitangan kami akan membawa mereka yang lewat ke tempat duduk.


**Niat hati cam nak pergi tapi. . . . . . . . . 
ermmmm kLau aku pergi nanti aku buat satu entry pasal konsert nie klau xdew entry dari aku maknanya aku x pergi la 2. . .
ada sesapa nak teman aku x? jom kiter memeriahkan lagi :)

-muCux-

12 000 Caci Maki:

marish sha said...

sha pun macam nak pergi oh yg

muCux said...

@sha: jom kiter g beramai2. . .kLau g kasi taw leh jumpe kat sana 2 pon klau i jadi p La :)

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

wahhh...minah rocker kamo nie dear, heheh :P

Jangan terkejut Bumblebee bertukar jadi Vivabee cik bunga, hahah

mar said...

dekat je dengan tempat mar...5 mins tak sampai..tp x mint wings..huuu

muCux said...

@mar: mar dok mane?x minat? rugila lagend nie. . .

Aujinz said...

nak pegi gak.. tapi macam bz jerp.. hue hue hue

Hai.. Salam perkenalan

LIYA said...

i tag u, pastikan buat ye... tq

http://melliasyg.blogspot.com/2011/04/mamachia-1st-ga.html

muCux said...

@aujinz: baik beli tiket cepat i nk beli tadi pon dah tinggal skit n seat jauh2 hihihihi

muCux said...

@LIYA: tggk mood i ok. ..klau baik i join hihihihihi. . .

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

kamo promote bju pantin kan? cik bunga nie, heheh..
INAI TERBAEKKK utk korang... sedara mare.. saje gatal² nak pakai.. Takkan dpt kat kedai INDIA okeh!

muCux said...

@cik bunga wat GA la adiah inai pas2 pemenangnya cnfrm2 la i ok x? hahahahaha

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

ahahaha..camtu ehhh? heheh... menarik jugak kan, akn cik bunga prtimbngkan :)

cik bunga nak bg chance nie.. jom tengok ni Sungguh tak tipu, FREE je sampai bile²

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review