17 April 2011

KONFIUS!!!!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Sunday, April 17, 2011
Balik dari Melaka td tetibe ada 2 org lelaki yg badan dier besar n berketak-ketak(saje gempak)  misai x ingt melentik cam sarjan misai dalam hati aku dok fikir apa pakcik 2 nie buat depan rumah aku. Ok buat rilex jew tp dalam ati tuhan saja yang taw(cuak dowh) buat muka slamber bukak gate n kuar kete tok ttp gate tetibe pakcik2 dtg kat aku then tanye 

pakcik: betul kew nie rumah *tut* 
aku:      yurp, nape ye?
pakcik: mane erk dier skg?
aku:      pakcik nie sapa?
pakcik: ktorg nie kawan lama dier
aku:      owh
pakcik: dier dok mane skg
aku:      dier dok kat *sinun*
pakcik: owh dah lama kew? ada alamat?
aku:      xdew la baru sangat n x la lama sangat. Alamat saya xdew 
pakcik: memang x taw kew alamat dier
aku:     aáh x taw tp abg(nape tetibe aku pnggil dier abg pon aku x taw) try la cr kat sana sbb dier ada meniaga kat area-area berdekatan.
pakcik: owh dier meniaga kat sana ok xpew la. . .bla bla bla bla
aku:      pot pet pot pet

(perbualan melebihi 10 minit)

pakcik: Xdew apa saje tnye sbb dah lama x jumpe bile.
aku:      owh pape hal abg cari jew dier kat sana sbb dier xdew kat cnie.
pakcik: ok terima kasih

pakcik tu blah aku plak sambung aktiviti mengangkut barang- barang, mandi n tido 
zzzzzzz(nmpk sangt menipunye abis aku update n3 nie bila masa pLak)

Apa masalahnya aku sendiri x taw. 
Persoalannya betol kew tindakan aku bg detail org lain pada meraka yg aku sendiri x kenal? 
klau aku x bgtaw takot jadi pape lak dekat org yg x dew kene mengena. 
AKU KONFIUS!!!!!

-muCux-

0 000 Caci Maki:

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review