04 April 2011

KERA di Hutan disusukan ANAK dirumah mati terkangkang. . . .

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Monday, April 04, 2011
Sifat permurah itu sifat terpuji!
Macam rakyat Malaysia sangat pemurah, suka menderma cthnya tabung bantuan Tsunami di Jepun dah berjuta-juta Jepun dapat bantuan dari negara kiter kan? malah bukan negara kiter jew seluruh negara bagi  sumbangan kat Jepun. Dua minggu je jalan yg rosak siap di betuL. 

Mangsa banjir kat Utara pun dpt sumbangan jugak sumbangan berupa wang tunai sebyk RM200 setiap keluarga ermmmm sangat permurahkan rakyat Malaysia nie.


-muCux-

7 000 Caci Maki:

farhana masdo said...

kite selalu bermurah hati . tapi , selalu jugak ditindas . hurm .

BRO_MONDAY said...

miss mucux : layan kan je...nak cakap banyak pun x buleh...('',)

p/s : Sila lah BlogWalking ye...tengkiu...
1.New Entry ".:. Buat Projek .:."

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

update entry update jugak, tapi risiko tangan kat mouse tu jgn tak amek berat okeh.. bahaye taw.. sharing is scaryyyy~~~

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/04/blogger-sekalian-sila-jaga-tangan.html

muCux said...

@farhana: xmo kene tindas kene bijak :)

muCux said...

@bro monday: hw r u? yurp layan jew ttp mulut dan mata klau bole :)

muCux said...

@bunga: dear thankss jengah cnie :)

BRO_MONDAY said...

aim fain...tengkiu²...koh koh koh

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review