16 April 2011

Indah Kabar Dari Rupa!!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Saturday, April 16, 2011
Selamat Pagi Cinta. . . .
LOcation: Pangkalan Balak Melaka (Family Vacation)
Mood: happy holiday tp agak kecewa dgn tempat bermalam indah kabar dari rupa bukan terlalu "demand" tp inginkan kepuasan dan keselesaan sesama bercuti. Pemilik mengambarkan tempat yg selesa dgn mempunyai beberapa kelengkapan tp itu semua adalah strategi pemasaran. Damn!!! aku kene tipu.  Kelengkapan yang digambarkan seperti hidup segan mati x mahu apakahhhhh???????. Gambar-gambar yang di publish jugak jauh beza dgn realiti kenapa mesti menipu utk mendapat keuntungan? Sikap jujur sangatla penting dalam perniagaan supaya hasilnya diberkati. Niat utk rehatkan minda tapi. . . . . 

Apa pun tempat dan keselesaan bukanlah penghalang aku dan family aku utk bergembira kita yg mencorakkan   kehidupan dan hari ini satu lagi kenangan terindah tercatit di dalam diari hidup aku. Lu pikair la sendiri!!!!!

P/s: Kesian kat adeq aku Asya Fadzil x dpt join demi mencari ilmu. 
Nanti cuti sekolah kite pLan lagi ok? xmo sedey. ..rindu kamoo :)

4 000 Caci Maki:

Raihana Izzati said...

Biasa lah tu. nak cari duit.

Nampak cantik lengkap tapi bila tengok depan2, hampeh.

but at least dpt enjoy :)

muCux said...

@izati: yurpppp. . . yeahhh kiter njOy!!!!!

sekamar rindu said...

salam...

penah sampai pengkalan balak di melaka tu...airnya yg tenang..memang sesuai untuk bersantai bersama family..

muCux said...

@sekamar rindu: yurp air tenang n pantai dia pun sangat bersih. . .

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review