13 April 2011

i will never love you!!!!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, April 13, 2011
Aku tak akan pernah mencintai kau lebih dari drummer kumpulan Butterfinger
Aku tak akan pernah mencintai kau lebih dari filem Hary Potter
Aku tak akan pernah mencintai kau lebih dari album The Beatles
Aku tak akan pernah mencintai kau lebih dari segala-galanya. . .

Bila kita bercerita hal-hal bodoh seperti perasaan, furture dan lelaki damn!!!
Aku tidak akan pernah mencintai kau lebih dari bf aku masa aku berusia 14 tahun
Kalau sekarang "dia" Suck!, aku tetap tak akan pernah mencintai kau lebih. . .

Dan kau katakan, kau mengasihi aku lebih dari segala-galanya
Dan aku bukan apa-apa jika dibandingkan dengan segala-galanya . .
Oh! so sweettt dear~
Kau kata kau mencintai aku  lebih dari semua ex-gf kau 
More than muzik, more than diri sendiri
Even more than everything, tapi itu hanya BOHONG!!!!
So aku tak akan pernah mencintai kau, menyayangi kau, mempercayai kau or wutever lebih dari apa pun. . . .
Harap Maklum!!!

7 000 Caci Maki:

Faztee Danisha said...

no more love..don;t be sad
i;m alway bside u..hohoho

tag u
http://shares-something.blogspot.com/2011/04/white-pouch-ga-oleh-lulu-caldina-dan.html

Axie04 said...

cik mucux tak akan pernah mencintai saya lebih dari saya mencintai cik mucux



huhu
ayat mau power

n!cK said...

like!!!

muCux said...

faztee: penulisan hanya sekadar penulisan di saat bosan atau sunyi xdew kene mengena dgn idop atau mati hihihihihi. .

"i'm alway bside u"
sweettttnyeee. . . .

muCux said...

Axie04: hahahah ayat mesti mau power baru gempaqqq hahahaha

muCux said...

nick: like ka? kasi shared la. . tq dear :)

Axie04 said...

korang: aku tengah boring so
aku tag tau

http://beingmenu.blogspot.com/2011/04/ga-perkenalan.html

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review