06 April 2011

I Think I'm In Love. . . . .

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, April 06, 2011
bila aku ada perasaan berbunga-bunga selepas hang up telefon
then semacam perasaan bahagia, tapi  x  yakin apa benda tue. . . .

bila aku dihantui oleh wajahnya setiap kali aku  tidur di malam hari mahupun di siang hari
dan berfikir aku mendengar suara itu hanya memanggil nama aku (yarkkkkkk). . . .

Oh, NO!  Aku rasa aku dah jatuh cinta (geli plak rase)
Oh, NO! Aku berharap "dier"  akan ingin aku jugak
So sila jangan biarkan aku kecewa! (warning)

tak boleh tak bercakap tentang dia dalam setiap perbincangan
sampai kawan-kawan pun dah bosan, sakit hati n nyampah  bercakap pasal dier
(sowie erk kawan-kawan)

bila aku mula memakai make up n mula jaga penampilan (WTF)
Menangis seperti baby ketika mendengar sebuah lagu mellow (ouh! sangat gedik)

p/s: sangat geli dgn entri ini. . . .

-muCux-

16 000 Caci Maki:

Faztee Danisha said...

eh ade ke bckp ttg dia..cer..cite..cer..citer

muCux said...

faztee entri ini bukan untuk diri sendiri harap maklum
hahahahahaha

Faztee Danisha said...

haha..mklum bls...ater

marish sha said...

yg , jom breakfast sabtu ni ,
tgk blog kita .

s.y.a.r.q said...

hehehe, indah kan perasaan bile mula suka kat seseorang. malu2 tapi mahu :p

muCux said...

@syarq bestt giler tp lama dah x rase perasaan cam 2 :p ahaksssss. . .

Republic Aku said...

jangan rasa geli kepada CINTA,cinta itu indah.

muCux said...

@republic aku: bukan geli pada cinta tp geli pada perangai sendiri hahahahaha. . . .

Cik Bib said...

da knapa ko ni ain oit? laen macam bebenor? sapo laki tu weh? cerciter..cerciter..

HAHAHAHA....

muCux said...

@cik bib aku buat entri nie utk kamoo la. . .kamoo kan sedang ingin bercinta hahahahahahaha

Axie04 said...

mucux!!!!!!!!!!!!!!!
ngan sape?
sila bagi tau skang...

muCux said...

@axie04 : dgn si dier yg sangat encem. .auwww~~~ :p

ghost writer said...

nak aku geli sama ker dengan entry nih..

bila up entry macam nih,memang betul lar,ko dah in love.baguslah sekurang2nya ada yang dibayangkan tiap malam...hi3

manueng said...

sdiri yg taip entry ni pun bleh geli gak ke? haha

muCux said...

ghost writer: hahaha jom geli ramai2. . .

"baguslah sekurang2nya ada yang dibayangkan tiap malam"

damn!!! terasa smpai ke hulu hati. . .

muCux said...

manueng: geli la jugak sbb dok tergedik2 hahahaha

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review