20 April 2011

AUDIT 5S! Arrrggghhhhhhh!!!!!!

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, April 20, 2011
biLa audit 5S nak dtg je baru la semua sibuk2 nk sisih, susun, sapu, seragam dan sentiasa amal kalau x semua rilex jew, 3 tahun aku wat 5S nie masalah yang sama aku hadapi "buat kerja last minit" audit nk dtg tengahari pagi baru aku kelam kabut nk settle semua benda, mula la aku cam org hilang anak ke hulu ke hilir. . .
 
Kejab lagi audit nk dtg so aku nk settle Ruang Kerja n Ruang Menunggu(aku PICnya) damn!! otak aku tengah bLank x taw nk buat apa nak nampakkan lagi menarik. Aku xmau la sebab aku markah zon aku jadi rendah tp serius beb aku dah xtaw nk buat apa nie adeehhhh tolong aku!!!!. . .lantak la tunggu dapat komen baru aku fikir apa yang aku nk buat.
 
OK tata.

p/s: Sikap manusia memang suka kerja last minit. . . 

-muCux-

8 000 Caci Maki:

Faztee Danisha said...

kite wt dono jek..

Axie04 said...

TIME NI LA JUGAK BILIK FAIL JADI MANGSA
HAMPEH TAHAP CIPAN

muCux said...

@faztee: mmg tgh wat dono nie tgg la smpai di kritik br la betulkan mane yg silap hahahhaha tp rasenye tempat aku 5star kot :p

muCux said...

@axie04: hahaha 2 keja aku la 2 nk bagi tempat aku x semak ngan fail pas2 bwk trn :)

cinda said...

tiada masalah di BILIK STOR...hehehehe

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

dearr...cik bunga pon br lepas kene audit kat cini, huh~ mengong jugak d'buatnyerrr... sabo jela .. ;)

muCux said...

@cinda: alhamdulillah i punye ruang kerja n lobby pon xdew masalah :)cume xdew idea nk tambah baik :(

muCux said...

@cik bunga:seksa kan audit nie. . wat i rase nk terkencing hahahaha

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review