09 March 2011

TOLONG SENSITIF sikit boleh tak???????

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, March 09, 2011
Rimas bila setiap kali topiknya adalah yg sama. Boleh tak kau cite pasal lain plak, aku tau kau tgh gembira tp tolong sensitif skit pasal perasaan aku nie. Bukan aku tak suka tp klau dah 10 kali jumpa kau n topik 2 jugak yg jadi perbualan aku rimas la weihhhhh. Setiap kali nmpk itu dan ini setiap kali 2 la kau mesti nk kaitkan dgn hidup kau. Aku BOSAN!!!!. 

Aku boleh lagi nk layan kerenah kau klau sikit-sikit tp klau dah setiap masa aku pun dah jd tak reti nk layan so jalan paling baik aku diam kau cite je la apa pun masuk telinga kanan kuar telinga kiri. 

Kesimpulannya aku tgh TENSION dgn kerenah org dan org jugak tgh Tension dgn kerenah aku.

Sekian Terima Kasih.



** tgh berusaha berkelakuan seperti tiada apa yg berlaku depan semua org :)

-muCux-

7 000 Caci Maki:

rarapuing said...

nice blog babe

rarapuing said...

nice blog babe

.::cintabungablogspot::. said...

nape nie dearrr...?sbr ehhh

muCux said...

rarapuing hihihi tq. . .sudi2 la jengah setiap entri baru ye. .mwahhhhh

muCux said...

bunga sedey+nyampah x tahan dah nk tadah telinga nie :(

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

sabauu la yerr

☆☆❤❤Sue❤❤☆☆(。◕‿◕。) said...

cian ko.. as member tpaksela tadah telinge....

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review