18 March 2011

PERSIAPAN MENTAL dan FIZIKAL

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Friday, March 18, 2011
Hari ini aku kene siapkan diri aku dari segi mentaL dan fizikaL. Telah berhari-hari aku dan mereka membuat persiapan akhirnya esok adalah harinya. . . Ini betol2 nie ayahda? dushhh!! oh! god aku x mimpi tp betol ke? aku nie betul2 dah ready ke?Arrrgggghhhhh cam x caya pun ada. Ok Tarik nafas dalam2 then hembus pelahan-lahan~~~~. Mula-mula aku rase sangt teruja tp bile hari makin dekat hati aku rasa sayu, sangat sayu, sayu yg boleh buat aku menagis.

Status akan bertukar esok n masihkah ada ruang utk aku berhuha huha dgn sahabat2 aku kelak? Terasa sangt kehiLangan. Tolong jgn pernah berubah wahai hati walaupun status aku mahupun mereka sudah bertukar x sanggup rasanya kehilangan kalian.
Hati janganLah kau bersedih hari kau pasti akan tiba(nada jeles). Allah telah tetapkan manusia hidup berpasangan n kau kena yakin jodoh kau pasti tiba (wah semangat nie). 

SELAMAT BERTUNANG pada Cik NeLLy (one of my best fren) dan pasangannya incik Loyai. Thanks kerana sudi jadi penyeri dalam hidup aku sayang korang. Majlis bulan 10 nie wat masa bezday aku ye :p.

 cik nelly n incik Loyai

 Mereka Lagi xpew bagi lebey skit sbb entri pasal mereka kan :)

 cik mucux, cik naz n cik nelly (mereka adalah lalink saya)


**pasnie turn sapa pLak???aku kew?hahahahaha

-muCux-


9 000 Caci Maki:

Gimi said...

ingatkan mucux yg bertukar status??

cik mucux bila lagi?

muCux said...

hahaha bukan CM la. .CM bf pon xdew lagi wahh sempat promot
class kau!! hihihihih

dhiera said...

saya pun ingat kan mucux yg tukar status~

muCux said...

dhiera CM saje *gedik* mood gataL nk kawen tp xdew caLon. . .hihihihi

Prince Halilintar said...

moga2 giliran cik mucux la pulak..hehe

p/s:salam kenal =)

muCux said...

PH: hihihihihi klau giliran CM nanti
CM jemput u ye. . .
tqvm :)

apple hijau said...

mak tertifu nyiah! ha ha

sampaikan salam tahniah untuk cik nelly yer..

muCux said...

Apple ijau tertipu ka?hihihi x sengaja :) akan ku sampaikan salam kamoo pada cik nelly ya :)

intan.maisarah said...

mucuxx

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review