11 March 2011

PERIHAL ORG SEKELILING

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Friday, March 11, 2011
assalam smue~
Hari ini tergerak aty nk post entri pasal org2 sekeliling aku. 

Orang 1 

Tak Sangka org yg dok dlm bidang profesional pun ada masa nk gosip2 n menyampai2 kan erk (ingat kan dorg sangat bz deal n mesyuarat sana sini ngan menteri 2 n menteri nie)
Bile org bawah nie xdew keje nmpk jew tp bile dorg dok bergosip 2 x nmpk plak erk.  Bile pasal keje smue nk berkire 
"2 keje awak bukan keje saya" 
"keje awak awak buat keje saya awak buat jugak"  
tp bile pasal elaun tanggung dan segala bagai xdew plak kau nk ckp 
" ok keje nie kire buat sesama so duit nie kiter bahagi sama byk" 
"sbb awak byk tolong saya buat keje saya blanje awak makan" 
oh mungkin tidak ada yg sangat baik hati cam 2.
Sangat Berkira pasal duit Ok.


Orang 2

Klau nk taw apa saje info terkini xyah la nk buka paper or bace blog or tenet segala
tanye jew dier smue benda dier taw.
"kau taw smlm aku dgr si minah ni nagis sbb kene mara dgn bos dier" 
"eh kau beli kat mane tudung nie? bape hggt? aku tgk si tut pon pkai cam kau"
Perlu ke kau nk sibuk pasal luar dalam org lain?
Ok aku sangat rimas n sesak nafas.


Orang 3

Orang camnie aku suke. Bergaul ngan org tp hal luar dalam org dier x ambik port. Senyap jew wat keje sendiri, klau org cite or bergosip angguk jew pale.
"owh yeke baru aku taw"
"bia la dier myb dah perangai dier cam 2"
"baik bos"
nak berkongsi cerita pun selesa
Sangat senang hati dgn Org camnie OK

**aku tergolong org yg camne? org2 sekeliling aku jew yg dapat menilai :)

-muCux-

5 000 Caci Maki:

Faztee Danisha said...

TMBH LAGI KATEGORI..
"orang yg suke bengangkan aku"
ini lah dia

muCux said...

hahahhaa
kak emosi sangt terganggu sejak kebelakangan nie :(

Faztee Danisha said...

cam org ngandung lak nk t;ganggu2..sape yg m'ganggu kamu tu..nt kasik tau pak polisi

Cik Bib said...

kak yati orang ke brapa ain?kehkeh..
ke org ke jenis org ke-4?
KEHKEHKEH....

muCux said...

FD:ni sintom org dah tua. . sensitif jiwa cepat terusik hahahha

cik bib: kak yati orang ke 3. .hihihi senyap jew i likeee :)

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review