02 March 2011

AL-Kisah Pakcik dan dot dot dot

Dicarutkan oleh muCux pada ketika Wednesday, March 02, 2011
kisah terjadi antara mmbr aku dan seorg pakcik. . . 
di satu gerai cendol area uniten bangi situasi bengang 
pelakon:  "pakcik sempudal" dan "dier"(mmbr aku nama terpaksa dirahsiakan )

pakcik : dik! kenape la gemok sgt, mcm badak..
dia       : pakcik!  klo tuhan tu bg saye 1 permintaan..
              1 permintaan saye nk DIA cabut nyawa pakcik.
              ok x?.
"pakcik pergi dgn muke bengang.." 
..dari jauh "dia" ckp..

Dia:     pakcik jaga2 depan tu banyak lori balak, 
           klo dpt elak..sebelah kanan lori tangki 
           belah kiri lori sampah..
           hati2 yer..
the end..
 
**suke2 jew pakcik 2 nak ckp mmbr aku cam 2 padahal mmbr aku sikit pun x usik dier. hahahahaha terbahak2 aku gelak dgr dier cite dia sian kau kan. .xpew walaupown kau gemok ko ttp mmbr terbaek aku..syg kau :)
 -muCux-

3 000 Caci Maki:

.::cintabungablogspot::. said...

cantik wooo, heheh... dear, de lg 1 design taw. sila check email okeh :)

muCux said...

dear!! dah tgk dah. . .
yg grey 2 kan?
kew ada yg laen lagi?

Almade Nespesor said...

hahaha.. ape punye pacik daaaa!

 

Dunia Si muCux Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review